مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه:
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: نقشه گردشگری استان کرمانشاه به منظور جذب بیشتر گردشگران تهیه شده است.
کد خبر: ۱۱۱۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 10 July 2023

داریوش فرمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های متعدد از جمله جشنواره اسب کورد با حضور ٣٠ تن از مهمانان عراقی به دنبال جذب گردشگران بیشتری در تابستان امسال هستیم.

وی افزود: معرفی کرمانشاه در بستر فضای مجازی و با شیوه‌های مختلف هم به منظور جذب گردشگران انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: نقشه گردشگری استان کرمانشاه که شامل مسیر‌ها و جاذبه‌های گردشگری است در همین راستا تهیه و تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه امید است امسال با این تدابیر جذب بیشتری از مسافران به کرمانشاه را داشته باشیم خاطرنشان کرد: برآورد و پیش‌بینی ما از حضور مسافران در کرمانشاه طی تابستان امسال نسبت به سال گذشته بیشتر است.

فرمانی در ادامه با اشاره به زیرساخت‌های گردشگری استان کرمانشاه، عنوان کرد: این زیرساخت‌ها شامل هتل‌ها، بومگردی ها، خانه‌های مسافر، مهمان پذیر‌ها و مجتمع‌های گردشگری است که آمار پذیرش آن‌ها بیش از سال گذشته بوده است.

وی گفت: افزایش پذیرش در اقامتگاه‌های استان کرمانشاه حاکی از این است که با افزایش ورود گردشگران مواجهیم.

فرمانی درباره حفاظت از محوطه‌های تاریخی در مقابل آسیب‌های احتمالی تاکید کرد: نیرو‌های یگان حفاظت در پایگاه‌ها حین بازدید از محوطه‌ها حضور دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار