مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت : با پرداخت تسهیلات جزء ۲ بند تبصره ۱۶ در قانون بودجه حدود ۶ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه ایجاد شده که ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سهم استان از محل این تسهیلات بوده است.
کد خبر: ۱۱۱۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱ 09 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان احمدی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت : با تشکیل جلسات کارگروه اشتغال و راهبری استاندار و تشکیل جلسه کمیته فنی توانسته‌ایم تا به امروز تعداد ۵ هزار و ۹۱۱ طرح با مبلغ پرداختی ۵۵۰ میلیارد تومان با ۵ هزار و ۹۶۲ فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: این تسهیلات در دو قالب خوداشتغالی و کارفرمایی است که سقف تسهیلات خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان و کارفرمایی هم تا حدود ۴ میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: اقتصاد کشور و استان را اقتصادی بانک محور است و اگر بانک‌ها به کمک اشتغال نیایند، نرخ بیکاری کاهش نمی‌یابد قطعا با پرداخت تسهیلات در حوزه خوداشتغالی و کارفرمایی می‌توان در کاهش نرخ بیکاری استان قدم‌هایی موثر برداشت.

احمدی خاطرنشان کرد: کمیته نظارت در استان با نظارت قبل از پرداخت، حین پرداخت و بعد از پرداخت تسهیلات، فعال است تا ان‌شاءالله کمترین میزان انحراف در حوزه اشتغالزایی جزء بند ۲ تبصره ۱۶ داشته باشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار