نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از آنچه ضعف مدیریت شهری کلانشهر اهواز خواند انتقاد کرد و گفت: این وضعیت سبب نارضایتی مردم شده است.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ 08 July 2023

دکتر سیدکریم حسینی شامگاه جمعه در آیین افتتاح پنج پروژه شهری حمیدیه با بیان اینکه قصد ندارد حرف سیاسی بزند تصریح کرد: با اطمینان می‌گویم شهردار اهواز باید از شهردار حمیدیه یاد بگیرد چگونه پروژه تعریف و آن را اجرایی کند.

وی با بیان اینکه بارها به شهردار اهواز اعلام کردیم که ورودی‌های شهر اهواز را درست و ساماندهی کند ولی اقدامی انجام نداده است افزود: وضعیت سه راه خرمشهر، میدان شهر، آسفالت خیابان های خروجی شهر به سمت حمیدیه قابل قبول نیست و این ضعف مدیران شهری و شهرداری اهواز را می‌رساند.

حسینی، زیباسازی شهر، بهره‌گیری از المان های مناسب (نماد)، مبلمان شهری و توسعه فضای سبز را از وظایف شهردار اهواز بیان کرد و گفت: شاید حدود یک صدم اعتباری که به اهواز اختصاص داده می شود به حمیدیه می رسد ولی شهر حمیدیه با همراهی و تعامل خوب شورای اسلامی و شهردار حمیدیه پروژه تعریف و به درستی از منابع مالی استفاده می‌کنند؛ چیزی که در شهرداری اهواز مشاهده نمی‌کنیم.

نماینده مردم اهواز، کارون ، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: فرق شهرداری حمیدیه و شهرداری اهواز در این است که شهرداری حمیدیه بلد هستند چگونه با پول و اعتبار کار کنند ولی در اهواز بلد نیستند.

وی گفت: بارها نمایندگان در جلسات مختلف از این وضعیت اظهار نارضایتی کرده اند البته کارهای خوب باید تمجید و تکریم بشود ولی ضعف‌ها هم قابل چشم پوشی نیست و باید برطرف شود.

حسینی تاکید کرد: باید در قبال پول و اعتباراتی که از منابع مختلف دریافت می کنید به مردم خدمت کنید و ما نمایندگان تلاش می‌کنیم با مراودات و تعامل با مسئولان کشوری اعتبارات مناسبی برای خدمت رسانی به مردم جذب کنیم.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در ادامه سخنان خود مردم حمیدیه را به معنای واقعی ولایت مدار، در خط امام و انقلابی، علوی و حسینی توصیف کرد و افزود: به عنوان خادم مردم از این مردم بابصیرت و باشرف تشکر می‌کنم.

حسینی با بیان اینکه کارهایی که برای مردم این منطقه انجام می‌شود در شان مردم نیست و باید بیشتر باشد افزود: کشور ما با مشکلات بیکاری، اقتصادی و تورمی رو به رو است ولی وقتی این کارهای خوب و موثر صورت می‌گیرد باید از خدمتگزاران قدردانی کرد.

وی انجام کارهای زیربنایی در حمیدیه را در سایه همراهی شهردار و شورای اسلامی بیان کرد و افزود: این وحدت و اتفاق‌نظر، سبب شده کارها بخوبی پیش برود و ما نیز مشتاق هستیم کمک‌های بیشتری به این شهرستان شود.

با حضور ۲ نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه و مسئولان شهری و انتظامی پنج پروژه عمرانی و شهری با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به مناسبت عید سعید غدیر خم به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی سه پروژه عمران شهری در حمیدیه نیز شروع شد.

شهر حمیدیه در ۲۵ کیلومتری غرب اهواز و در مسیر طریق الحسین واقع شده و در ایام اربعین صدها هزار زائر دلسوخته حضرت سید الشهدا علیه السلام از این شهر خود را به پایانه چذابه می‌رسانند و از آنجا راهی کربلای معلا می‌شوند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار