صبح امروز تعدادی افراد مسلح به سمت کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲ 08 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد برخی رسانه ها نوشتند بنا به اعلام منابع آگاه، این افراد مجهز به کمربند انتحاری بودند که دو نفر اقدام به انفجار کردند.
تکمیلی :

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان تایید کرد که در حمله مسلحانه به یک کلانتری در زاهدان تا کنون یک نفر از ماموران به شهادت رسیده است.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در این رابطه اظهار کرد: صبح امروز تعدادی از افراد مسلح به یکی از کلانتری‌های شهرستان زاهدان حمله کردند که هنوز این درگیری ادامه دارد.

شمس آبادی بیان کرد: در این درگیری تا کنون یک نفر از نیرو‌های کلانتری به شهادت رسیده است.

پایان درگیری 

چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.

تسنیم، نوشت : صبح امروز تعدادی افراد مسلح به کلانتری 16 واقع در جنوب مصلی اهل سنت زاهدان حمله کردند.

این افراد مجهز به کمربند انتحاری بودند که دو‌ نفر اقدام به انفجار کردند.

هم‌اکنون صدای درگیری در اطراف کلانتری به گوش می‌رسد.

برخی منابع از تلاش مهاجمان برای ورود به کلانتری از طریق انفجارهای انتحاری خبر داده‌اند. هرچند معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان، صدای انفجارهای شنیده شده را ناشی از انفجار نارنجک دانست نه انفجار انتحاری.

علی کیخا یکی از نیروهای پلیس، در این درگیر به شهادت رسیده است.

مهاجمان تروریست در ورود به کلانتری و تصرف آن ناموفق بوده‌اند و در حال حاضر از روی یکی از برجک‌های کلانتری (تصویر زیر) به سمت عوامل پلیس تیراندازی می‌کنند.

همزمان نیروهای پلیس از داخل و نیروهای امنیتی از خارج کلانتری، مهاجمان را در محاصره قرار داده‌اند. تبادل آتش بین طرفین همچنان ادامه دارد.

حداقل یکی از نیروهای تروریست توسط تک‌تیرانداز پلیس به هلاکت رسیده است.

دقایقی پیش با هلاکت دومین تروریست، عملاً درگیری به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار