استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح مولدسازی فرصت مناسبی برای انتقال زندان مرکزی کرمانشاه است، گفت: زندان مرکزی کرمانشاه به خارج شهر انتقال می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۱۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ 05 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه شامگاه سه شنبه در دیدار با رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه زندان یکی از ضرورت‌های غم‌انگیز است، به مسأله زندان کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: مساله زندان‌های استان به ویژه انتقال زندان کرمانشاه به خارج از بافت شهری قطعاً یکی از دغدغه‌های مدیران استان کرمانشاه است.

وی بیان کرد: در بحث انتخاب زمین مناسب، کارهای کارشناسی صورت گرفته تا همه جوانب به نحو شایسته پیش برود و تلاش ما هم این است که در کوتاه‌ترین زمان انتقال زندان شکل بگیرد.

ظرفیت مولدسازی فرصت خوبی برای انتقال زندان‌های قدیمی است

در این دیدار محمدی با تبریک اعیاد قربان و غدیرخم، اهداف اصلاحی و تربیتی زندانیان را مهمترین مأموریت سازمان زندان‌ها دانست و در این ارتباط تأکید کرد: یکی از برنامه‌های جدی ما برای این هدف، توسعه فضاهای کارگاهی به منظور حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان است.

وی با اشاره به مصوبه مولدسازی خاطرنشان کرد: ظرفیت مولدسازی، فرصت خوبی برای انتقال زندان‌های قدیمی و مستقر در بافت شهری، به فضای خارج از بافت مسکونی شهرها است که تحققش برای شهروندان مطلوب خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: از طرفی احداث فضاهای جدید هم می‌تواند زیرساخت لازم را برای اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها تأمین کند.

رئیس سازمان زندان‌ها در این راستا ابراز امیدواری کرد که با همکاری استانداری کرمانشاه، بتوانند گام مناسبی برای اجرای مصوبه مولدسازی و انتقال زندان کرمانشاه به خارج از شهر بردارند.

گفتنی است، در این نشست مدیران ستادی هر دو دستگاه نیز حضور داشتند و درباره موضوعات مطرح‌شده به گفتگو پرداختند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار