فرماندار رضوانشهر
تشدید نظارت ها بر ادارات و نهادهای شهرستان در حوزه عفاف و حجاب/ آشکار سازی تهدید های دشمن برای خانواده ها و جوانان/ ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مهیمانان در ایام سفرهای تابستانی/ انتقال و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان/ پیگیری مشکلات مردمی یکی از اولویت های دولت مردمی/ حضور جهادی و انقلابی مدیران در کنار مردم
کد خبر: ۱۱۱۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ 03 July 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رضوانشهر، امروز دوشنبه دوازدهم تیر مهندس سیدنادر صفوی میرمحله در دومین جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک دهه ولایت و امامت و عید غدیر خم به نمایش بازسازی واقعه بزرگ غدیر خم اشاره نمود و گفت: غدیرخم عامل پویایی انقلاب اسلامی است و نهادینه سازی پیام غدیر عامل سعادت و پیروزی مسلمانان است لذا همه باید در اجرای این برنامه مهم فرهنگی مشارکت و پشتیبانی همه جانبه را داشته باشند.

وی با بیان اینکه نقش هیئت‌های مذهبی و مردم در برنامه‌های مذهبی مهم دانسته و گفت: واقعه غدیر به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی مذهبی است و با هدف گسترش فرهنگ ولایت در این شهرستان بازسازی می شود.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اهداف شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگی، تاکید کرد: تداوم اجرای چنین برنامه هایی در شهرستان مهم است، بایستی از تمامی ظرفیت دستگاه های فرهنگی در راستای روشنگری نسل جوان بهره مند شد.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر در ادامه به طرح عملیاتی عفاف و حجاب اشاره نمود و افزود: اجرای طرح عملیاتی عفاف و حجاب نیازمند عزم جدی است و باید همه در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با تاکید بر تشدید نظارت ستادی بر ادارات و نهادهای شهرستان نسبت به رعایت عفاف و حجاب و شئونات اسلامی، گفت: نقش آموزش و پرورش در این خصوص بسیار مهم است و با تشکیل تیم های ویژه ای نظارت ها را دوچندان کند.

رییس شورای اداری رضوانشهر بیان داشت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلام در بحث فرهنگی و موضوع عفاف و حجاب خانواده ها را مورد هدف قرار داده اند، لذا همه باید هوشیار باشیم و با اجرای برنامه های فرهنگی و در مساجد تهدید های دشمن آشکار سازی شود تا جامعه به خوبی بر تهدید های فرهنگی اشراف پیدا کند و ذهن خانواده ها و جوانان ما روشن شود و همچنین کمیته مردمی عفاف و حجاب با مدیریت اصناف در دستور کار باشد.

فرماندار رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان، با هدف بررسی ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مهیمانان اشاره نمود و بر تعامل، همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرای و نهادها در ایام سفرهای تابستانی جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان و میهمانان و گردشگران تاکید کرد.

سید نادر صفوی میرمحله نقش گردشگری در حوزه اشتغال و توسعه اقتصادی را مهم دانسته و افزود: حضور و اقامت گردشگران موجب رونق صنعت گردشگری و توسعه پایدار اقتصاد منطقه می‌شود و شهرستان رضوانشهر با توجه به موقعیت استراتژیکی و ظرفیت هایی که در حوزه گردشگری دارد، باید به مقصد گردشگری تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه توجه و اخذ تمهیدات لازم در راستای ارائه خدمات مطلوب به مهمانان و مسافران و گردشگران یک ضرورت است گفت: حسب تاکیدات استاندار محترم گیلان همه دستگاه‌ها و ادارات در این خصوص براساس تکالیف تعیین شده موظف به اجرای دقیق مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان‌می‌باشند.

فرماندار رضوانشهر همچنین به موضوع ستاد اجرایی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان اشاره نمود و تاکید کرد: ترویج سبک زندگی شهدا بهترین و موثرترین روش برای زنده نگه داشتن، انتقال و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

صفوی عنوان داشت: تدوین زندگی‌نامه شفاهی و مستند شهدا از زبان مادران و پدران والامقام و همرزمان آنها یکی از مهم‌ترین روش ها در آشناشدن نسل جوان با عظمت و ایثار شهیدان است.

وی همچنین به دیگر موضوعات شهرستان در حوزه های مختلف اشاره نمود و گفت: تمامی دستگا های اجرایی و نهادها و شرکت های دولتی و غیر دولتی و موسسات نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی اربعین حسین(ع)، پیگیری پروژه های عمرانی و حضور در برنامه های ملی و مذهبی اهتمام جدی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار