رییس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان خبر داد:
مسابقات بیس بال قهرمانی غرب آسیا به مدت پنج روز در کشور پاکستان جریان داشت که تیم ملی ایران در جریان این رقابت ها ، برابر تیم های هندوستان و عراق به برتری دست یافت .
کد خبر: ۱۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷ 07 March 2015
 به گزارش تابناک گیلان، یک ورزشکارگیلانی به همراه تیم ملی بیس بال ایران ، عنوان نایب قهرمانی دوزادهمین دوره رقابت های غرب آسیا را کسب کرد.

رییس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان روز شنبه گفت : ایمان خلیق ساکت ملی پوش گیلانی به همراه تیم ملی بیس بال در رقابت های غرب آسیا خوش درخشیدند و عنوان دومی را کسب کردند .

اسماعیل شکری افزود: این ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر ملی پوشان موفق شدند حریفان خود را در رقابت های بیس بال غرب آسیا که در پاکستان جریان داشت را شکست دهند و به دیدار نهایی راه یابند .

وی اظهار کرد : در دیدار نهایی این مسابقات ، تیم ملی بیس بال ایران نتیجه را به تیم ملی پاکستان که میزبان این دوره از رقابت ها بود ، واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی دست یافت .

وی ادامه داد : مسابقات بیس بال قهرمانی غرب آسیا به مدت پنج روز در کشور پاکستان جریان داشت که تیم ملی ایران در جریان این رقابت ها ، برابر تیم های هندوستان و عراق به برتری دست یافت .

وی بیان کرد : رشته بیس بال که قدمت زیادی در گیلان دارد ، یکی از ورزشهایی است که زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی فعالیت دارد .

رییس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به قدمت چند صد ساله بیس بال در گیلان ، این استان یکی از قطب های برتر این رشته در کشور محسوب می شود و همواره ورزشکاران گیلانی در تیم های ملی حضور مستمر و چشمگیری دارند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار