رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان از نام نویسی ۹۵۵ نفر از این استان در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری اوقاف خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ 01 July 2023

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان از نام نویسی ۹۵۵ نفر از این استان در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری اوقاف خبر داد.

 

به گزارشتابناک همدان، مجتبی جمالی با بیان اینکه در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری اوقاف، ۹۵۵ نفر از استان همدان ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به سال گذشته افزایش سه برابری داشته است، گفت: بیشترین آمار شرکت‌کنندگان با ۳۲۵ نفر مربوط به شهرستان همدان است.

او با بیان اینکه ۴۰۰ نفر از افراد ثبت‌نام‌کننده در رشته‌های معارفی و ۵۵۴ نفر نیز در رشته‌های آوایی شرکت کرده‌اند، افزود: رشته‎های آوایی شامل قرائت، ترتیل، حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، اذان، دعاخوانی بوده که ۱۰ داور برتر در هر شهر به داوری خواهند پرداخت. از این داورها، پنج نفر خانم و پنج نفر آقا هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: مسابقات رشته‌های معارفی همچون تفسیر قرآن، تفسیر نهج‌البلاغه، تفسیر صحیفه سجادیه و ترجمه قرآن نیز به‌صورت سراسری در ۱۲ مردادماه سال جاری به‌صورت کتبی برگزار و نفرات برتر آن به مراحل بالاتر راه خواهند یافت.

او تصریح کرد: مسابقات مرحله شهرستانی در رشته‌های آوایی نیز تیرماه برگزار خواهد شد و برگزیدگان به مرحله استانی چهل‌وششمین مسابقات قرآن اوقاف که در مردادماه برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار