مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلا؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: تردد خودروها در جاده های استان طی خردادماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ 25 June 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید زاهدین چشمه خاور اظهار داشت: پنج میلیون و ۴۹ هزار و ۷۴۰ خودرو در این مدت در جاده های مختلف استان تردد کرده اند.

وی افزود: پرترددترین محور به ترتیب ایلام - چوار با ۲۹۷ هزار و ۱۰۶ و محور سرابله - ایلام با ۲۴۸ هزار و ۹۷۸ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام همچنین از افزایش ۱۷ درصدی تردد خودروهای سنگین در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و یادآور شد: ۶۲۲ هزار و ۸۵۴ وسیله نقلیه سنگین در جاده های استان تردد کرده اند.

چشمه خاور با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت مسافربری در استان گفت: همشهریان ایلامی می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافربین شهری از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

۵۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال است، حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار