فرماندار ویژه دهلران ؛
فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت : با حضور استاندار و تزریق اعتبار در فاز اول هزار هکتار از این پروژه با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر در آینده نزدیک انجام می شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱ 23 June 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ فرماندار ویژه دهلران گفت : در دهلران بواسطه همدلی مسئولان استان و شهرستان اقدامات موثری انجام و مردم هم قدردان هستند و این موجب تلاش مضاعف می شود.

وی افزود :  ایجاد مراکز ترک اعتیاد و بازپروری از طریق سازمان های مردم نهاد با همکاری بهزیستی برای نجات معتادان از موضوعات مهم است که امیدواریم زودتر محقق شود.

صادقی  به معضلات آبگرم و مشکلات برای وسایل برقی مردم اشاره  وگفت : این پروژه نیز فعال شد و امروز به ۸۰درصد پیشرفت در حال اجرست.

وی ادامه داد : در دیدار با وزیر کشور در شهرستان مهران پیگیر تزریق اعتبار به جاده های دهلران شدم ضمن اینکه حذف نقاط حادثه خیز نصریان از اقدامات مهم است و شانه سازی جاده اصلی دهلران به مهران از روستای بیشه دراز تا نصریان و از کاور به سمت زعفرانیه نیز در دست اقدام می باشد.

صادقی خاطرنشان کرد : سد میمه در بخش مرکزی با تسریع در عملیات اجرایی زمینه آبیاری ۶ هزار هکتار را فراهم می کند و امیدواریم در آینده بهره برداری شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار