استاندار البرز در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج اساتید گفت: اساتید نقش مهم و کلیدی در کشور دارند و استانداری البرز به جایگاه اساتید اهمیت ویژه ای قائل بوده و همکاری ویژه ای با این عزیزان در کارگروههای مختلف دارد.
کد خبر: ۱۱۱۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 21 June 2023

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی عبداللهی استاندار البرز، در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج اساتید در دانشگاه آزاد کرج گفت: ۳۱ خردادماه سالروز شهادت شهید مصطفی چمران است که این روز ویژه به نام روز بسیج اساتید نامگذاری شده و یک اتفاق ویژه به دلیل توجه و اهمیت به جایگاه اساتید و اساتید بسیجی است.

عبداللهی افزود: اساتید نقش مهم، خاص و کلیدی در کشور دارند و میتوانند در موضوعات مختلف نقش آفرین باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم به طور مرتب شاهد تحول و تغییرات مفید در کشور باشیم، افزود: بایستی به جایگاه اساتید خاصه جایگاه اساتید بسیجی که با روحیه انقلابی به عنوان پرچمدار و محور تفکر و مغز حرکتی در حوزه های مختلف میتوانند نقش آفرین باشند، اهمیت ویژه‌ای دهیم.

وی تصریح کرد: در استان البرز کارگروه ویژه ای داریم که همه اساتید ویژه و دانشگاهیان در این کارگروه حضور دارند و در حوزه های مختلف، موضوعاتی مانند آمایش سرزمینی ، آمایش استان ، مسائل استان ، حوزه های علمی ، فناوری ، اجتماعی و فرهنگی دنبال میشود و همچنین در قرارگاههای شکل گرفته در استان مانند قرارگاه اجتماعی، عفاف و حجاب، اساتید ما صاحب نقش هستند.

استاندار البرز گفت: جایگاه اساتید و دانشگاهیان و اساتید بسیجی در حوزه های مختلف میتواند نقش آفرین باشد و استانداری به این جایگاه اهمیت و توجه ویژه‌ای قائل بوده و همکاری ویژه‌ای با این عزیزان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار