فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدا به میزبانی کرمانشاه، گفت: این کنگره در سال آینده در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ 21 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سردار بهمن ریحانی صبح چهارشنبه در نخستین نشست شورای سیاستگذاری و کمیته‌های برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین وظایف جامعه امروز است.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: این فرهنگ یکی از پایه‌های مستحکم انقلاب اسلامی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: دشمنان سال‌هاست که ارزش و اثر فرهنگ شهادت در انقلاب اسلامی را فهمیده و برای از بین بردن آن تلاش کرده‌اند.

وی به نقش پررنگ شهدا در پیشرفت کاروان انقلاب اسلامی اشاره و ادامه داد: شهدا پیشران پیشرفت و احیا کننده روحیه خودباوری در مردم بودند.

ریحانی خاطرنشان کرد: عدم وجود زیرساخت‌ها و مکان مناسب برای برگزاری کنگره در کرمانشاه دلیل تأخیر در برگزاری این کنگره ملی در کرمانشاه بود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و آماده سازی مکان مناسبی برای برگزاری برنامه‌ها در سال ۱۴۰۳ کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اینکه ظرفیت‌های بزرگی در عرصه دفاع مقدس در کرمانشاه وجود دارد، گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری باید به ماندگاری محتوای تولید شده در این کنگره توجه شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار