جدیدی در گفتگو با تابناک تهران مطرح کرد:
تابناک تهران- معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با انحلال خانه شهریاران جوان مخالف بودم، گفت: این خانه به طور کامل منحل نشده و زیر نظر سازمان‌های مردم نهاد به فعالیت خود ادامه خواهد داد و ما از وجود این جوانان استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 13 October 2015
عباس جدیدی در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران درباره انحلال خانه شهریاران جوان و برنامه ریزی اعضای شورای شهر برای جایگزینی آن اظهار داشت: من از جمله کسانی بودم که به انحلال این خانه رای ندادم چراکه اعتقاد داشتم باید به جوانانی که عضو این خانه هستند بها داده شود.

وی ادامه داد: جوانان ما آینده سازان فردا هستند.  نباید به انحلال خانه رضایت داده می شد و تنها چند اصلاح در روند کار این خانه می توانست خوب باشد.

عضو شورای شهر تهران افزود: فعالیت این خانه باید به سمت پرورش مدیر سوق داده می شد بنابراین هم رها کردن و هم انحلال آن کار درستی نبود.

وی اضافه کرد: این خانه به طور کامل منحل نشده و زیر نظر سازمان های مردم نهاد به فعالیت خود ادامه خواهد داد و ما از وجود این جوانان استفاده خواهیم کرد.

جدیدی با بیان اینکه خانه شهریاران جوان باید ساماندهی شود، گفت: بودجه ای برای این خانه از سوی شورای شهر اختصاص داده خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار