رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه ۲۱۸۵ تخت بیمارستانی در استان فعال است،گفت: با توجه به برنامه ۱۴۰۲، شهر مقدس قم با کمبود بالغ بر ۶۰۰ تخت بیمارستانی روبرو است.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 14 June 2023

به گزارش تابناک قم، مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در دیدار با آیت الله اعرافی با بیان اینکه در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و به روز رسانی تجهیزات پزشکی قدم‌های خوبی برداشته شده است، گفت: اورهال کردن و نوسازی دستگاه‌های پیشرفته مرکز تحقیقات قم و تقویت حوزه اورژانس استان، از جمله رویکرد‌های جدید است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گزارشی از عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری در راستای تعمیق شبکه‌های بهداشت و درمان استان ارائه کرد و با بیان اینکه ۲۱۸۵ تخت بیمارستانی در استان قم فعال است، بیان کرد: با توجه به برنامه ۱۴۰۲، شهر مقدس قم با کمبود بالغ بر ۶۰۰ تخت بیمارستانی روبرو است.

مصری از تخصصی‌سازی بیمارستان ایزدی قم و راه اندازی کلینک‌های ناباروری و مراکز جراحی ناظر به حوزه باروری خبر داد و ابرازداشت: امیداریم با ادغام دانشکده‌های سلامت و دین، طب سنتی و سلامتکده ها، بتوانیم مؤسسه خدمات آموزشی و پژوهشی تخصصی را راه اندازی نماییم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ساخت، تجهیز و تکمیل بیمارستان ۲۵۰ تخته کودکان در استان ارائه نمود و گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم در حوزه راه‌اندازی و تقویت پردیس‌های آموزشی رویکرد‌های ارزشمندی را دنبال نموده است.

دکتر مصری در بخش پایانی سخنان بر اهمیت راه‌اندازی فضای مگا اورژانس پایگاه سلامت تأکید و ضمن ارائه گزارشی از آخرین طرح‌ها و برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان قم، بر اهمیت راه اندازی کلینیک تخصصی دندان پزشکی و تقویت ارائه خدمات دندانپزشکی، ویژه اعضای سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تأکید نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار