مدیر بهره‌برداری کارخانه‌های نورد میلگرد و کلاف فولاد بافق گفت: مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق، موفق به دریافت گواهینامه‌ استاندارد از شرکت DAkkS آلمان شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۳ 12 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، عباس عظمتی مدیر بهره‌برداری کارخانه‌های نورد میلگرد و کلاف فولاد بافق گفت: مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق، موفق به دریافت گواهینامه‌استاندارد DIN ۴۸۸، ۲۰۰۹-۰۸/۲۰۱۰-۰۱ از شرکت DAkkS آلمان شد.

او افزود: فولاد بافق به پشتوانه پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌های صنعت فولاد و توانایی پیاده‌سازی پیچیده‌ترین روش‌های تولید میلگرد با دقیق‌ترین استانداردها، همواره به مفهوم استاندارد متعهد بوده است.

عظمتی ادامه داد: به‌دلیل پیچیدگی‌های فنی تولید مطابق استاندارد DIN ۴۸۸، تعداد محدودی از تولیدکنندگان میلگرد در دنیا امکان کسب این گواهینامه را دارند و فولاد بافق اولین و تنها شرکت دریافت‌کننده آن در ایران است.

 مدیر بهره‌برداری کارخانه‌های نورد میلگرد و کلاف فولاد بافق اضافه کرد: واحد کنترل کیفیت، نقش مسئولانه‌ای در حفظ کیفیت محصول در مجتمع فولاد بافق ایفا کرده و به مدد آزمایشگاه‌های مجهز به جدیدترین فن‌آوری‌های روز و کارکنان متخصص گام‌های استواری برای استانداردسازی محصولات و تضمین کیفیت برداشته است.

او خاطرنشان کرد: میلگرد استاندارد DIN ۴۸۸ با بهره‌گیری از روش‌های دقیق تولید می‌شود و از لحاظ طراحی دارای آج فوق العاده‌ای است.

عظمتی با نام بردن از ترکیه به عنوان تنها همتای دارنده این گواهینامه در منطقه به ارزآوری ناشی از اجرای این استاندارد به‌کمک توسعه‌ی صادرات به کشور‌های اروپایی به‌جای فروش مواد خام اشاره کرد و اشتغال‌زایی را از دیگر تاثیرات مثبت آن در رشد کشور برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار