امام جمعه اردکان:
امام جمعه اردکان بر لزوم سرمایه گذاری برای معلولان و مددجویان بهزیستی به جای کمک‌های موردی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ 11 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در اولین جلسه شورای مشارکت های مردمی با بهزیستی با اشاره به آیات و روایاتی در مورد اهمیت دستگیری از نیازمندان و قدردانی از خیران و صنایعی که با حمایت‌های مالی و غیر مالی خود در ارائه خدمات اداره بهزیستی شهرستان تاثیرگذار بوده‌اند، اظهار داشت: اسلام در زمینه کمک به نیازمندان بسیار سفارش کرده و مددجویان و توانخواهان بهزیستی در اولویت ارائه خدمات حمایتی هستند لذا همکاری هرچه بیشتر خیران و صاحبان صنایع با بهزیستی را خواستاریم.

وی همچنین خواستار اطلاع رسانی بیشتر در مورد خدمات انجام شده توسط بهزیستی و نیازهای معلولان در شهرستان اردکان شد و با اشاره به لزوم درآمد پایدار برای مددجویان، بر سرمایه گذاری برای مددجویان به جای کمک‌های موردی نیز تاکید کرد.

شاکر با اشاره به سهامدار کردن مددجویان بهزیستی اردکان در صنایع و معادن شهرستان، خواستار حمایت همه‌جانبه صنایع و خیران از بهزیستی شد.

امام جمعه اردکان تصریح کرد: در شرایط حاضر مسئله ای دیگری که باید بسیار در شهرستان مورد توجه قرار گیرد، آگاهی از آسیب های اجتماعی و مشکلاتی است که قشرهای مختلف شهرستان ما را تهدید می کند و تحقق این مهم نیازمند ایجاد مراکز مشاوره و دسترسی آسان عموم افراد به مشاور در سطح شهرستان، محلات و مدارس است.

در پایان این جلسه از سوی بهزیستی استان یزد، ابلاغ پنج نفر از معتمدین شهرستان اردکان به آنها اعطا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار