رئیس سازمان بسیج مهندسان صنعتی:
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور به ضرورت توسعه و تقویت کلینیک صنعت در استان‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 13 October 2015

به گزارش خبرنگار مهر، علی فضلوی در همایش اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: با بررسی وضعیت صنایع کشور مشاهده می شود توسعه کلینیک های صنعت در استان ها یک ضرورت است.

وی توسعه کلینیک ها به همراه ایجاد صنایع کوچک خانگی و کارگاهی را از برنامه های بسیج مهندسان صنعتی کشور دانست و تاکید کرد: علاوه بر این کمک به جایگزینی تولیدات داخلی به جای اقلام وارداتی به جد دنبال می شود.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور به راه اندازی نهضت جلوگیری از خام فروشی مواد خام معدنی اشاره کرد و متذکر شد: در صورتی که شرایط اقتصادی را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کنیم، سرمایه های داخلی و خارجی به کشور گسیل خواهد شد.

فضلوی در تاکید بر ضرورت بهره گیری از سیاست های اقتصاد مقاومتی ادامه داد: نیروی انسانی، دانش و فناوری، مواد اولیه، انرژی، بازار مصرف و سرمایه مالی از جمله زیرساخت های مورد نیاز برای رسیدن به یک اقتصاد شکوفا و دستیابی به اقتصاد برتر در دنیا هستند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور به ضرورت تلاش وافر مدیران برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده و تضمین کننده اقتصاد کشور برای تمامی دوران ها است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ کار و تلاش و خودباوری، دست یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی را نیازمند همدلی و تلاش تمامی مدیران دانست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار