کد خبر: ۱۱۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴ 12 October 2015

رییس هیئت فوتبال استان البرز گفت: نمایندگان البرز در لیگ های فوتبال کشور مورد حمایت قرار می گیرند و در این راه از تمام ظرفیت های موجود بهره خواهیم گرفت.

محمد محمودی در گفتگو با مهر اظهار کرد: تلاش هیئت فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان حمایت از این تیم ها برای موفقیت در فصل جدید و صعود به دسته بالاتر است.

وی افزود: در فصل جدید لیگ دو کشور البرز دو نماینده در لیگ دسته دوم کشور و یک تیم در لیگ زیر گروه کشور دارد که حضور این تعداد تیم در سال های اخیر برای استان البرز بی سابقه بوده است.

محمودی ادامه داد: تیم های اُکسین البرز و یاران غدیر هشتگرد نمایندگان این استان در لیگ دسته دوم کشور هستند و فجر میثاق به نمایندگی از البرز در فصل جدید لیگ دسته سوم حضور خواهد یافت.

رییس هیئت فوتبال استان البرز به نتایج تیم های استان در هفته نخست لیگ دسته دوم کشور اشاره کرد و گفت: در هفته اول لیگ دو کشور اُکسین چهارشنبه گذشته در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج مقابل برق نوین شیراز به برتری ۲ بر صفر رسید و یاران غدیر هشتگرد در کاشان مقابل شهرداری این شهر به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

وی محل برگزاری بازی های خانگی اُکسین را ورزشگاه انقلاب کرج و غدیر را ورزشگاه تختی نظرآباد عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم با فراهم کردن شرایط میزبانی لازم حامی این تیم ها در راه صعود به لیگ دسته اول کشور باشیم.

محمودی افزود: فعال شدن دو تیم فوتبال البرزی در دسته دوم کشور به همت بخش خصوصی در زمان کوتاهی پس از رفتن سایپا نشان از ظرفیت های بالای فوتبال البرز دارد و امیدوارم این روند امیدوارکننده با موفقیت این تیم ها و نزدیک شدن البرز به سطح اول فوتبال کشور همراه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار