فرماندار دیلم:
فرماندار شهرستان دیلم گفت: فعالان عرصه فرهنگ و هنر دیلم حمایت می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲ 12 October 2015
تابناک بوشهر: حسن اسماعیلی بعد از ظهر دوشنبه در آئین نکوداشت یکی از فعالان فرهنگی دیلم اظهار داشت: باید از تجربیات و توانمندی‌های اساتید در حوزه فرهنگ به خوبی استفاده شود تا شاهد دست‌یابی به اهداف مورد نظر در بخش فرهنگی باشیم.

وی از آمادگی مجموعه مدیریتی شهرستان دیلم برای همکاری با فعالان عرصه فرهنگ و هنر خبر داد و اضافه کرد: جامعه امروز نیاز به معرفی نخبگان و اساتید حوزه فرهنگ دارد.

فرماندار شهرستان دیلم تصریح کرد: فعالان عرصه فرهنگ و هنر دیلم حمایت می‌شوند تا از این طریق بتوانیم به اهداف مورد نظر خود برسیم و شاهد توسعه فرهنگی جامعه باشیم.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته‌نامه صدای بندر نیز در این آئین از تلاش برای معرفی بزرگان و نخبگان استان بوشهر خبر داد و افزود: استاد فتح‌الله علیمرادی در زمینه تحقیق و پژوهش تلاش‌های بسیار زیادی داشته است و شاهد کارهای بسیار خوبی از ایشان هستیم.

محمد مظفری خواستار همکاری همه مسئولان برای چاپ آثار استاد علیمرادی شد و اضافه کرد: در سال‌های اخیر استاد علیمرادی در حوزه ادب و هنر و شعر و به‌ویژه حوزه رسانه برنامه‌های بسیار خوبی داشته است.

فتح‌الله علیمرادی نیز در این آئین به برخی از اقدامات خود در حوزه شعر و ادبیات اشاره کرد و گفت: فعالیت در عرصه رسانه‌ای نیز یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر بنده بوده است.

لازم به ذکر است که شورای اسلامی شهر و شهردار دیلم آمادگی خود را برای حمایت از چاپ آثار استاد فتح‌الله علیمرادی اعلام کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار