کد خبر: ۱۱۰۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹ 18 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، محمود حسینی پور استاندار مازندران اظهار داشت که کشاورزی مازندران هم‌تشنه آب است هم تشنه علم، متاسفانه پرسش این است که چرا جلسات متعدد ما نتیجه ای ندارد؟ 

استاندار مازندران:فردی باید برای دبیرخانه انتخاب شود که عاشق تولیدکشاورزی باشد  

استاندار مازندران در نشست شورای سیاستگذاری کشاورزی مازندران گفت:
دبیرخانه شورای سیاست گذاری کشاورزی مازندران منفعل و ناکارآمد است؛ فقط این دبیرخانه نه بلکه بسیاری از دبیرخانه ها در مراکز سیاست گذاری استان، منفعل هستند و تبدیل به میرزا بنویس شده اند.

کشاورزی مازندران هم‌تشنه آب است هم تشنه علم، تنها راه تحول کشاورزی دانش ینیان شدن آن است که نمیدانم چرا در اولویت مدیران نیست.

به من می گویند بیا موسسات تحقیقانی را ببین، خب بازدید من چه فایده ای دارد؟ همه دارند جزیره ای کار می کنند و خروجی مطلوب ندارند.

یکسال از تشکیل این‌شورا گذشته است چه اتفاقی برای کشاورزی استان افتاده است؟؟ در همین شورا چندبار خواستار نگارش طرح تحول کشاورزی مازندران با همکاری اساتید و دانمشندان مربوطه شدیم اما کو؟ چه شد؟

دور این‌میز کلی صاحب نظر نشسته اند اما چرا تاکنون اتفاقی نیافتاده است؟ چرا باز هم دارم همان سخنان همیشگی را می شنوم؟ چون دبیرخانه این شورا تحول گرا و تحول خواه نبوده است اصلا کار را جدی نگرفته است.

فردی باید برای دبیرخانه انتخاب شود که عاشق تولیدکشاورزی باشد و وقتش را تماما در این زمینه بگذارد و سر از پا در پیگیری مصوبات و تصمیمات شورا نشناسد.

ما متناسب با بحران دوندگی می کنیم نباید بحران ایجاد شود و توجهمان به آن زیاد شود نه خیر باید سیاست های ما جلوی بروز و ظهور بحران را بگیرید.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار