استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛
استاندار کرمانشاه از تکمیل فاز نخست بیمارستان اصلی شهرستان روانسر تا تیر ماه سال جاری خبر داد و گفت: سراب داخلی شهر روانسر ظرفیت توسعه و گسترش ۵ برابری و اشغالزایی بیشتر در شهرستان را دارد.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ 18 May 2023

رحمت الله جلیلیان
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمدطیب صحرایی در نشست با جمعی از نخبگان شهرستان روانسر اظهار کرد: استان کرمانشاه با وجود تعدد مسائل و مشکلات ظرفیت و فرصت‌های زیادی دارد، شهرستان روانسر هم از این ظرفیت‌ها از جمله جامعه نخبگانی بهره‌مند است.

وی با اشاره به فراز و نشیب‌های بسیاری که با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی به مردم ایران تحمیل شد، افزود: با وجود تمام مشکلات امروز مستقل و آزاد هستیم و سرنوشت خودمان را تعیین می‌کنیم، بر پایه این تجربیات در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری می فرمایند: امروز مهمترین جهاد شما دمیدن روح امیدواری در جامعه است، لذا جامعه امیدوار از تهدیدها فرصت می سازد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در سال جاری سفرهای یک روزه شهرستانی را ادامه داده و ١٣ هفته آینده مجددا به شهرستان روانسر سفر می‌کنیم.

وی از تشکیل یک گروه کارشناسی برای کمک به فرماندار و مسئولین شهرستان به منظور پیگیری برنامه ها تا تشکیل جلسه بعدی خبر داد و بیان کرد: تیر ماه فاز اول بیمارستان اصلی روانسر تکمیل و فاز دوم در مناقصه قرار می‌گیرد.

مدیر ارشد استان عنوان کرد: به ثمر رسیدن بخشی از این برنامه‌ها نیازمند عزم و فرهنگ عمومی است، به همین منظور در فرصت باقیمانده تا سفر بعدی می‌توان جریان اجتماعی و پویشی تشکیل داد که برای احداث مدرسه خیری در مدت زمان مشخص از علاقه مندان کمک گرفت.

وی کشت زعفران را نمونه ای از اقدامات ارزنده در حوزه کشاورزی دانست و گفت: عرصه را ما فراهم می کنیم و هنرنمایی با مردم است، به همین منظور در دیدار با استاندار دیاله عراق می توان برنامه برای صادرات محصولات داخلی را تسهیل کرد و اربعین حسینی (ع) هم یکی دیگر از ظرفیت‌های معنوی موجود با بهره مادی است.

صحرایی افزود: تلاش ما اداره عالمانه و مجاهدانه استان کرمانشاه است در همین راستا بهره‌مندی از ظرفیت های گردشگری مورد توجه ویژه است و سراب داخلی شهر روانسر با برنامه ریزی و سرمایه گذاری داخلی می‌تواند ۵ برابر گسترش و اشتغالزایی قابل توجهی ایجاد کند.

در ادامه سعدی مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر اظهار کرد: از ظرفیت جامعه نخبگان شهرستان استفاده کرده و اتاق فکری متشکل از آن ها داشتیم.

وی گفت: از حضور این نخبگان در تصميم سازی و تصميم‌گيري ها بهره بردیم و مشارکتشان در منطقه و روانسر اثرگذار بوده است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار