حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان مدیر موسسه روایت سیره شهدا
کد خبر: ۱۱۰۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 17 May 2023

جمهوری اسلامی ایران همواره از گردنه های سخت عبور کرده استجمهوری اسلامی ایران همواره از گردنه های سخت عبور کرده استجمهوری اسلامی ایران همواره از گردنه های سخت عبور کرده استجمهوری اسلامی ایران همواره از گردنه های سخت عبور کرده استجمهوری اسلامی ایران همواره از گردنه های سخت عبور کرده استجمهوری اسلامی ایران همواره از گردنه های سخت عبور کرده استجمهوری اسلامی ایران همواره از گردنه های سخت عبور کرده استجمهوری اسلامی ایران همواره از گردنه های سخت عبور کرده استجمهوری اسلامی ایران همواره از گردنه های سخت عبور کرده استجمهوری اسلامی ایران همواره از گردنه های سخت عبور کرده است

بگزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک گیلان مدیر موسسه روایت سیره شهدا و استاد حوزه علمیه قم عصر سه شنبه در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و در مراسم یادواره 153شهید والا مقام بخش کلاچای شهرستان رودسر در شرق استان گیلان در مسجد جامع شهر کلاچای گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک و مطهر شهدا همواره از گردنه های سخت عبور کرده است.
" حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان " با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره از تمامی گردنه های سخت در این 43سال انقلاب عبور کرده آن را متاثر از خون پاک شهدا دانست و افزود: ملت مطمئن باشند از این مشکلات اقتصادی نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.
وی در ادامه مهم ترین مشخصه شهدای هشت سال دفاع مقدس را عمل به تعهد و وظیفه شناسی دانست و اظهار کرد :بر همه ما فرض است این راه شهدا را با قدرت و قوت ادامه دهیم تا به سعادت در دنیا و آخرت برسیم.
به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان،. این انقلاب به برکت شهدا پوینده و تابنده است و هرگز به آن صدمه ای وارد نخواهد شد.

بر پایه این گزارش، یادواره 151و دو شهید گمنام بخش کلاچای شهرستان رودسر و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عصر روز سه‌شنبه و با حضور جمعی از مسئولان، خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع شهر کلاچای برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار