جهاددانشگاهی اصفهان برگزار می‌کند؛
مدیرمرکز شماره ۱ جهاددانشگاهی اصفهان از برگزاری کارگاه آموزشی «آشنایی با ویروس‌HPV  (زگیل تناسلی) و روش‌های پیشگیری از آن» در مرکز شماره یک جهاددانشگاهی اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ 16 May 2023

حمیدرضا مقبل با اعلام این خبر، اظهار کرد: ویروسHPV  یا پاپیلومای انسانی که با عنوان زگیل تناسلی شناخته می‌شود، از شایع‌ترین عفونت‎های قابل انتقال از طریق جنسی است که عامل ابتلا به سرطان دهانه رحم و علت مرگ و میر بسیاری از زنان در سطح جهان است؛ آشنایی با این ویروس و راه‌های پیشگیری از آن کمک شایانی در کاهش موارد ابتلا و مرگ ناشی از آن دارد.
وی افزود: بهترین راه پیشگیری از ابتلا به این ویروس، آشنایی با آن و روش‌های انتقال آن است، ضمن اینکه غربالگری منظم زنان راهی برای تشخیص به موقع خواهد بود. از این رو نخستین دوره کارگاه آموزشی «آشنایی با ویروس‌HPV  (زگیل تناسلی) و روش‌های پیشگیری آن» با هدف آشنایی بانوان با این ویروس از سوی جهاددانشگاهی واحد اصفهان برگزار می‌شود و  درنظر داریم این کارگاه در ماه‌های آینده نیز تکرار شود.
وی خبرداد: کارگاه آموزشی یک روزه «آشنایی با ویروس‌HPV  (زگیل تناسلی) و روش‌های پیشگیری آن» ویژه بانوان، روز پنج شنبه- 28 اردیبهشت ماه در مرکز شماره 1 (مرداویج) جهاددانشگاهی اصفهان برگزار می‌شود.
مدیرمرکز شماره ۱ جهاددانشگاهی اصفهان برخی از سرفصل‌های این کارگاه را بررسی ویروس اچ پی وی، روش‌های پیشگیری و تشخیص ویروس اچ پی وی، بیماری‌ها و سرطان‌‌های مرتبط با این بیماری و راه‌های جلوگیری از آن و ... معرفی و خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 5- 36700200-031 تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی https://danesh.jdisf.irمراجعه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار