استاندار البرز با تاکید بر تحقق اهداف شعار سال ( مهار تورم و رشد تولید) گفت: نقاط ضعف و قوت ظرفیت های تولیدی و صادراتی این استان با هدف بهره برداری هرچه بیشتر برای توسعه اقتصادی احصاء شود.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 14 May 2023

صنعتگران برای رشد تولید، افزایش کیفیت و بهره‌وری وارد عمل شوند

به گزارش «تابناک البرز» " مجتبی عبداللهی " در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان البرز افزود: براین اساس مسایل و موضوعات استانی در حوزه تولید، صنعت و تجارت را با تعامل مدیران مربوطه حل خواهیم کرد و مواردی که در سطح کلان کشور نیاز به چاره اندیشی دارد، منتقل و پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد شهرک های صنعتی استان با مدیریت حق شارژ و تعامل واحدهای مستقر نسبت به ارتقا زیرساخت ها، نظافت، زیباسازی اقدام کنند، بر ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه، آگاهی‌بخشی و همکاری بواسطه مسوولیت های اجتماعی فعالان اقتصادی، تاکید کرد.
استاندار البرز گفت: امید است با تلاش های صورت گرفته و عزمی که برای تحقق شعار سال معطوف شده، بتوانیم در راستای افزایش تولید استان و به تبع آن کشور و کاهش تورم در جهت تصمیم سازی و رفع موانع تولید و صنعت و تجارت استان گام برداریم.
وی یاد آورشد: ظرفیت های قابل توجه حوزه تولید و صادرات استان البرز می تواند نقش موثری را در تامین مطالبات ملی نیز داشته باشد .

عبداللهی بیان کرد: در شرایط اقتصادی حاضر و با توجه به کاهش درآمدهای نفتی کشور، انتظار می‌رود که صنعتگران برای رشد تولید، افزایش کیفیت و بهره‌وری در این حوزه وارد عمل شوند.

وی با تاکید بر اهمیت به‌ کارگیری تکنولوژی در واحدهای تولیدی با استفاده از توان علمی کشور افزود: باید این ظرفیت‌ها را به ثروت تبدیل کرده و در نهایت به توسعه صادرات دست یابیم.

استان البرز دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی است که ۱۵۰ برند ملی را در حوزه تولید آن شاهد هستیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار