مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از جمع‌آوری 8 هزار متر مربع تابلوی غیر مجاز منصوب در سطح شهر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 12 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، احمد محبی اظهار کرد: با هدف بهبود سیما و منظر شهری تابلوهای منصوب در دو محور میدان 15 خرداد تا میدان فرودگاه و چهارراه ابوطالب تا انتهای نخریسی در حال جمع‌آوری است که در همین راستا از ابتدای طرح تاکنون 8 هزار مترمربع تابلو غیر مجاز از سطح شهر مشهد جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد افزود: جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز سطح شهر مشهد از دی ماه سال گذشته تاکنون در چهار محور میدان مطهری تا چهارراه ابوطالب، پایانه مسافربری تا میدان بیت‌المقدس، انتهای وکیل آباد تا میدان فلسطین و میدان فلسطین تا انتهای نخریسی انجام شده است.

محبی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نصب تابلوی شناسایی در مغازه‌های یک طبقه نباید بالاتر از بام مغازه قرار گیرد و در ساختمان‌های بیش از دو طبقه نیز نباید مزاحم‌نما و پنجره فوقانی شود که در صورت عدم رعایت ضوابط فوق و نیز عدم اصلاح تابلو، شهرداری ظرف مدت 10 روز پس از صدور اخطاریه اقدام به جمع‌آوری و جریمه مالک می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار