رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: طی سال گذشته، ۶۸۸/۶۰۷/۵۰۰ میلیون تومان از محل مشارکت خیران تاکنون جمع آوری شده که در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بانک، رسالت و مهر به صورت وام قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت می شود.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ 10 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، موسی جباری با بیان اینکه قرض ماندگار با همکاری صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اجرا می شود، اظهار داشت : هدف از اجرای طرح قرض ماندگار رفع مشکلات مددجویان و اقشار آسیب پذیر می باشد.

وی بیان داشت: خیران و نیکو کارانی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند سپرده گذاری آنان در حساب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت باقی می ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان فراهم شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر با یاد آوری اینکه طی سال گذشته ۴۶۴/۲۳۹/۰۰۰ میلیون تومان و در سال جدید ۲۲۴/۳۶۸/۵۰۰ میلیون تومان که جمعا ۶۸۸/۶۰۷/۵۰۰ میلیون تومان از محل مشارکت خیران تاکنون جمع آوری شده که در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بانک، رسالت و مهر به صورت وام قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت می شود.

جباری افزود: این تسهیلات در قالب ودیعه مسکن، کار گشایی، اشتغال، فرهنگی و درمانی به نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت نیازمند این نهاد پرداخت می شود.

وی ضمن قدردانی ازهمکاری خیرین که در طرح قرض ماندگار مشارکت نمودند، خاطرنشان کرد: ۳۶۵۰ خانوار تحت حمایت این شهرستان هستند که از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار