فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: در سطح شهر اراک تاکنون بیش از ۴۶۰ گروه جهادی شناسنامه دار در عرصه های تخصصی سازماندهی شده اند و به مردم خدمات ارائه می دهند.
کد خبر: ۱۱۰۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ 09 May 2023

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ پاسدار محمد مهجوری با بیان اینکه بسیج سازندگی در راستای خدمت صادقانه به مردم و نهادینه کردن فرهنگ و تفکر جهادی گام برمی‌دارد افزود: مدل رفتاری جهادگران مبتنی بر گفتمان و فرهنگ دفاع مقدس است.
وی یادآورشد: جهادگران بسیجی با هدایت بسیج سازندگی در میدان دفاع مقدس نوین در عرصه های محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم در ابعاد مختلف گام برمی دارند و نقش آفرینی جهادگران دریایی از فرصت ها را ایجاد کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: به برکت وجود جوانان با انگیزه و متدین امروز در عرصه گروه های جهادی حرف برای گفتن داریم و در سطح شهر اراک تاکنون بیش از ۴۶۰ گروه جهادی شناسنامه دار در عرصه های تخصصی سازماندهی شده اند و به مردم و ولی نعمتان خدمات ارائه می دهند.
سرهنگ مهجوری اضافه کرد: رویکرد فعالیت های جهادگران امیدآفرینی و نهادینه کردن فرهنگ کار، جهاد و ایثار است و اعتقاد داریم در گام دوم انقلاب لازمه حرکت و پیشرفت روحیه و کار جهادی است.
وی با تشریح برنامه های هفته بسیج سازندگی افزود: همزمان با هفته بسیج سازندگی در سطح شهر اراک برنامه های گسترده ای به شکل محله محور و با محوریت مساجد و پایگاه های بسیج پیش بینی شده که تجلیل از جهادگران، افتتاح و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی و آبرسانی ، تحویل مسکن ولی نعمتان انقلاب، توزیع بسته های معیشتی، اهدای جهیزیه به ولی نعمتان انقلاب، راه اندازی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با محوریت صندوق های قرض الحسنه و دیدار جهادگران با مسئولین از مهمترین برنامه ها است.
فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: در یک سال گذشته به همت جهادگران بسیج سازندگی و مردم ۱۸ پروزه آبرسانی کشاورزی اجرایی شده و یکی از مهمترین برنامه ها در سال‌جاری جهاد آبرسانی است که در این راستا برنامه محور پیش خواهیم رفت.
وی افزود: توزیع ۲۶ هزار بسته معیشتی در طی یک سال گذشته از دیگر اقدامات بسیج سازندگی اراک است و توزیع کمک مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت.
سرهنگ مهجوری اضافه کرد: جهاد تبیین یکی از برنامه های مهم بسیج است که توسط اقشار مختلف در دستور کار قرار گرفته و در این راستا برنامه های مختلفی پیش بینی شده که اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار