کد خبر: ۱۱۰۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ 08 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اداره هواشناسی استان با اعلام ورود سامانه جدید بارشی به مازندران پیش‌بینی کرد که آسمان این استان از بعدازظهر امروز دوشنبه تا روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری و با بارش پراکنده باران و کاهش دما همراه باشد.

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد که تا اواسط امروز دوشنبه جو استان پایدار و دمای هوا بویژه در ارتفاعات نیز افزایشی باشد اما از بعدازظهر با افزایش ابر و بویژه در ارتفاعات نیمه غربی شاهد وزش باد شدید موقتی و رگبار پراکنده باران خواهیم بود.

طبق پیش بینی هواشناسی در روز سه‌شنبه علاوه بر کاهش دما، در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات نیمه غربی شاهد رگبار پراکنده باران خواهیم بود و روز چهارشنبه نیز با افزایش دامنه ناپایداری های جوی آسمان مازندران ابری و با بارش باران و کاهش دما همراه خواهد بود.

جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می دهد که با ورود سامانه جدید دمای هوا در مناطق مختلف مازندران نیز روند کاهشی را در پیش خواهد گرفت و این وضعیت تا روز چهارشنبه نیز تداوم خواهد داشت بگونه ای که میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۲۴ تا ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی امروز با چندین درجه کاهش در روز چهارشنبه به ۲۰ تا ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار