کد خبر: ۱۱۰۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 30 April 2023

فرماندار زاهدان با اشاره به الکترونیکی شدن فرآیند دریافت گاز مایع گفت: همانطور که شهروندان زاهدانی مطلعند در قانون بودجه به لحاظ رفاه حال مردم ترتیبی اتخاذ شده که فرآورده‌های نفتی بویژه گازمایع در بستر الکترونیکی و کارت الکترونیکی سوخت توزیع شود.

ابوذرمهدی نخعی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شهروندان برای دریافت گاز مایع ثبت نام‌های لازم در سامانه شرکت نفت را انجام دهند و همان کارتی که بابت نفت تعریف شده از همان کارت اقدام به دریافت گاز مایع خود کنند.
وی بیان کرد: در خصوص ادارات، نهادها، اصناف نیز سامانه "سدف" پیش‌بینی شده که آن‌ها باید در سامانه ثبت نام و تقاضای خود را ثبت و اقدام به دریافت گاز مایع کنند.
فرماندار زاهدان گفت: در خصوص اتباع خارجی نیز ترتیبی اتخاذ شده تا در اداره کل اتباع و امور مهاجرین جهت دریافت گاز مایع ثبت نام انجام دهند.
وی با اشاره به هدفمند شدن سیستم عرضه ادامه داد: این سیستم، سیستمی نظام‌مند است که عرضه خارج از شبکه را محدود و حذف می‌کند و شهروندان بدون واسطه می‌توانند گاز مایع خود را دریافت کنند.
نخعی خاطرنشان کرد: شهروندانی که از گاز مایع جهت سوخت خودرو استفاده می‌کنند با تدابیر پیش‌بینی شده به شرکت‌ها توزیع‌کننده ابلاغ شده تا تأسیساتی ایجاد شود تا بصورت استاندارد، گاز مورد نیاز در اختیار مردم قرار گیرد و سطح ایمنی بالاتر و توزیع آن به صورت منظم و عادلانه انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار