مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه محور اسلام آباد_حمیل را حادثه خیزترین محور در کرمانشاه عنوان کرد و گفت: ۵٧ دوربین سرعت سنج ثابت در محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه برای کنترل بار ترافیکی نصب شده است.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ 30 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
فریبرز کرمی در گفتکو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه حجم ترافیکِ محور ها سبب افزایش تخلفات می شود، اظهار کرد: در بیشتر محور های اصلی و شریانی، حدود ۵۷ دوربین سرعت سنج ثابت نصب  و در اختیار پلیس قرار گرفت، تعداد زیادی هم دوربین سیار در نقاطی که در کنترل ترافیک نیاز داشته باشند، همراه پلیس است. 
 
وی در ادامه افزود: در ایام پیک سفر ها با حضور تیپ های راهداری و ماشین های پلیس، نسبت به کنترل سرعت و ترافیک اقدام می کنیم که این شیوه تا کنون تاثیرگذار بوده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ادامه داد : بیشترین تخلفات سرعت در حوزه کرمانشاه اورامانات و مسیر بزرگراه کربلا رخ می دهد و با حضور پلیس و نیروهای راهدای ، گشت نامحسوس و دوربین های سیار در حال تلاش برای کاهش حجم تخلفات این دومحور هستیم.
 
وی گفت : محور اسلام آباد حمیل در حال حاضر حادثه خیز ترین محور کرمانشاه است که به دلیل قرار گرفتن در مسیر فرودگاه امکان انجام هیچگونه اقدام ایمنی نداریم، عرض این جاده ۵۰ متر و بعد از طی مسافتی، عرض محور کمتر و وارد جاده اصلی می شود، متأسفانه رانندگان دچار اشتباه می شوند و اختیار نصب هیچگونه تابلو های علائم رانندگی و جداکننده ها را نداریم، کف نویسی هم باهماهنگی هوانیروز انجام می شود. 
 
کرمی تاکید کرد: در این محور  به دلیل ورود هواپیما به باند، امکان نصب هیچگونه تابلو یا برآمدگی را نداریم و در صدد حل این مشکل هستیم.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار