استان ایلام بخاطر طبیعت و جغرافیای کوهستانی آن ، محرومیت ها و برخی دلایل دیگر متأسفانه نسبت به استانهای دیگر به لحاظ داشتن جاده های استاندارد وضعیت مطلوبی ندارد.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 12 October 2015
استان ایلام بخاطر طبیعت و جغرافیای کوهستانی آن ، محرومیت ها و برخی دلایل دیگر متأسفانه نسبت به استانهای دیگر به لحاظ داشتن جاده های استاندارد وضعیت مطلوبی ندارد.

به گزارش تابناک ایلام، وجود جاده های غیر استاندارد باعث شده علاوه بر تلفات پرشماری که هر ماهه در جاده های این استان شاهد هستیم هزینه های هنگفتی نیز بر مردم این استان تحمیل شود.
در همین ارتباط مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام با بیان اینکه برنامه هایی برای خارج کردن جاده های استان از چنین وضعیتی در دست اقدام است گفت: باهدف استاندارد سازی راهها و جاده های استان ایلام، مسیر های خطرآفرین و پرحادثه این استان اولویت بندی شده اند.
اولویت بندی 3200 کیلومتر جاده در ایلام جهت بهسازی و استانداردسازی
سیدکمال الدین میرجعفریان همچنین بیان داشت: در این خصوص بیش از 3200 کیلومتر جاده در نقاط مختلف استان در دسته بندی و اولویت های چهارگانه مشمول این طرح خواهند بود.
وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده عملیات استاندارد سازی آنها در در3 بازه زمانی انجام میگیرد.
مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام با بیان اینکه هم اینک حدود 95 نقطه پر حادثه در 3214کیلو متر جادی شناسایی شده استدرباره علت این اولویت بندی ها،نیز گفت: بااین کار نقاط پرحادثه تر را در بازه زمانی کم تر رفع خواهیم کرد.
میرجعفریان به روند استاندارد سازی 17نقطه پرحادثه از 95نقطه مورد اشاره و تاکید کرد: بهسازی نقاط پرحادثه که دراولویت های بعدی قرار کرفته اند،نیز در کارتابل در دست اقدام راه وشهرسازی استان ایلام قرار دارد.
مدیرکل راه وشهر سازی استان ایلام استانداردسازی جاده ها را از مهترین عوامل کاهش حوادث جاده ای وهزینه ها برشمرد و گفت:با این کار زمان سفرهای درون استانی نیز کم تر خواهد شد./پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار