عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: از وظایف شهرداری رفع سد معبرمی باشد در حالیکه این نهاد، به علت اجرا نکردن طرحی در میدان امام علی ( ع) حدود ۱۴ سال است که مسیر تردد مردم را مسدود کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 26 April 2023

محمدباقر پارسائیان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد افزود : طرح راستگرد میدان امام علی (ع) از بلوار کوثر به سمت بلوار جانباز به دلیل اینکه این طرح سالهاست اجرا نشده و بسته است، باعث تشدید ترافیک در این میدان شده و این مسئله باید در اسرع وقت توسط شهرداری رسیدگی و رفع شود.

وی اظهار کرد: از سال ۱۳۸۷ تاکنون برای اجرای پروژه مجتمع تجاری اداری مرکز تجارت یزد، راستگرد میدان امام علی (ع) بسته شده و تردد خودرو ها در این میدان دچار اختلال شده است در حالی که براساس قرارداد مقرر شده بود تا راستگرد در انتهای زمین طرح احداث شود تا بار ترافیکی کاهش یابد و اکنون عدم وجود راستگرد باعث ترافیک در میدان شده است و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد بر تعیین تکلیف این طرح تأکید کرد و گفت: ضرورت دارد شهرداری ظرف یک ماه نسبت به تعیین تکلیف پروژه و بازگشایی این راستگرد طبق روال قبل یا براساس قرارداد اقدام نماید.

بیش از نیمی از جمعیت یک میلیون و دویست هزار نفری استان یزد در مرکز این استان سکونت دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار