امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان کرد :سپاه هم در عرصه دفاعی، هم در عرصه عمران، آبادانی و سازندگی و در عرصه های مختلف بهترین کارایی را از خود به نمایش گذاشته است، روحیه معنوی و جهادی که در سپاه پاسداران وجود دارد روحیه عالی، تکلیف گرایی و ولایت مداری است و سبزپوشان این نهاد برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری با آغوش باز از همدیگر سبقت می گیرند.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ 21 April 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار  بیان کرد : خروج از ماه مبارک رمضان  برای عارفانی که عظمت آنرا درک کرده اند، بسیار سخت است و در این ساعات و روز پایانی ماه مبارک انسان باید استفاده لازم را از وقت و فرصت باقی مانده داشته باشد تا مشمول لطف و غفران الهی قرار گیرد.

وی  در ادامه با اشاره به ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام راحل افزود :  این فرمان حضرت امام راحل یکی از شاخصه های کم نظیر انقلاب اسلامی است که نهادی را پاسدار انقلاب بزرگ اسلامی قرار داد که در همه فراز و فرودهای ۴۴ سال گذشته به زیبایی ایفای نقش کرده است.

وی مطرح کرد :  سپاه در هر مقطعی و در هر جایی که حضور داشته، توطئه های دشمنان را خنثی کرده، سپاه زمینه ساز تشکیل نیروهای مقاومت در برابر استکبار جهانی در سراسر دنیا بوده است.

 امام جمعه ایلام ادامه داد : در روزهای اخیر یک اتفاق خلاف انتظار افتاد، قبل از اینکه مردم ماه شاهد مهار تورم و رشد تولید باشند انتظار نداشتند که شرکت های خودروساز افزایش قیمت داشته باشند و بر آتش تورم و گرانی بدمند.

وی گفت :  ما افرادی داریم که که توانستند خودرویی بسازند که به جای بنزین از برق استفاده کند، ولی اجازه ورودشان را به بازار ندادن، دانشمند نخبه ما کاری کرد که سوخت خودرو از آب باشد، اما اجازه ندادند عرض اندام کند چه کسی باید ورود پیدا کند و این دست های خیانکار و مافیای های منفعت طلب را که اجازه رقابت به کسی نمی دهند با اینها برخورد کند.

امام جمعه ایلام مطرح کرد :  پرداخت زکات فطره برای کسانی که تمکن مالی دارند واجب است، چه در ماه مبارک رمضان روزه گرفته باشند چه نگرفته باشند،زکات فطره،زکات بدن است و لازم است که سرپرست خانوار تا قبل از نماز عید سیعد فطر، زکات فطریه را پرداخت کند، در پرداخت زکات اولویت با اقوام و آشنایان و همسایه است، شورای زکات استان نیز صندوق های را برای جمع آوری زکات فطریه فراهم کرده است تا با پرداخت زکات کمکی به نیازمندان جامعه شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار