مدیرکل کمیته امداد ایلام:
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ۳۵۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 19 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ زضا طاهری در نشست شورای زکات دره شهر بیان داشت: همچنین پایگاههای الکترونیکی گوناگون جهت پرداخت غیرحضوری زکات فطریه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در راستای ساماندهی و پرداخت فطریه مصوب شده جمع آوری زکات فطریه صرفا با هماهنگی و زیر نظر دبیرخانه شورای زکات باشد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: تمامی صندوق های جمع آوری کننده زکات فطریه با آرم مخصوص زکات بوده و زکات فطریه جمع آوری شده نیز در اختیار موسسات خیریه جمع آوری کننده قرار می گیرد.

طاهری بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل برداشت محصول جهت جمع آوری زکات غلات در استان هماهنگی و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: عمده زکاتی که هر ساله جمع آوری می شود صرف پرداخت و خدمت به فقرا و نیازمندان همان مناطق و درصدی هم صرف پروژه های عمرانی می شود.

امام جمعه دره شهر نیز در این نشست گفت: در صورتی که همه مردم به وظیفه دینی خود در زمینه پرداخت زکات عمل کنند فقر و محرومیت از منطقه ریشه کن خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین امرایی افزود: دره شهر از شهرستانهایی است که با توجه به کشاورزی مطلوب منطقه ظرفیت بزرگی برای پرداخت زکات وجود دارد.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای جمع آوری زکات در این شهرستان اندیشیده شده است و ۳۰ روحانی این شهرستان در امر جمع آوری زکات دره شهر مشارکت خواهند داشت.

امام جمعه دره شهر افزود: امسال با توجه به بارشهای مطلوب و وضعیت مطلوب کشاورزی پیش بینی می شود جمع آوری زکات شهرستان افزایش قابل توجهی داشته باشد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار