مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)کرمانشاه از صرف ۱۱.۳ میلیارد تومان برای تهیه اطعام و بسته معیشتی نیازمندان کرمانشاه در ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ 17 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر پیمان ترکمانه با اشاره به کمک‌های معیشتی به مددجویان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در همین راستا تاکنون بیش از هشت هزار بسته معیشتی به مبلغ ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان به مددجویان تحویل داده شده که مجموعاً حدود ۵.۱ میلیارد تومان برای این بسته‌ها صرف شده است.

وی به توزیع ۱۳۹ هزار افطاری ساده بین مددجویان اشاره کرد و افزود: همچنین ۳۵ هزار پرس غذا با همت مراکز نیکوکاری با مبلغ ۲.۸ میلیارد تومان طی ماه مبارک رمضان برای سفره افطاری که برای مددجویان تدارک دیده شده بود تهیه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در راستای پذیرایی از مددجویان بر سر سفره افطار و نیز تهیه بسته‌های معیشتی بیش از یازده میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

ترکمانه با تاکید بر مشارکت عموم مردم در طرح اطعام به ایتام و مددجویان، یادآور شد: با شماره گیری #۸۸۷۷ * مردم می‌توانند کمک‌های خود را برای اطعام نیازمندان و همچنین پرداخت فطریه و زکات پرداخت کنند.

وی در پایان اضافه کرد: به منظور پرداخت مستقیم در طرح اطعام نیازمند افراد می‌توانند مبالغ مد نظر خود را به این ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ انتقال دهنده و همچنین در صورتی که افراد علاقه به شرکت در طرح حامی ایتام و محسنین دارند می‌توانند با مراجعه به به سایت www.ekram.emdad.ir برای این امر اقدام کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار