مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: معلمان در جامعه طلایه‌دار ایمان، علم، ولایت مداری و اخلاق بوده و باید شان و منزلت این سرمایه‌ها حفظ شود.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 17 April 2023

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، حسنعلی عزت خواه در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه‌های هفته معلم، با بیان اینکه دوازدهم تا هجدهم اردیبهشت به نام هفته معلم نامگذاری شده است، گفت: روز بزرگداشت مقام معلم باید در بهترین شکل ممکن برگزار و از تلاش‌های جامعه فرهنگی استان تقدیر شود.

وی افزود: امسال برای انتخاب معلمان نمونه در سطح استان ۱۲۰۳ نفر متقاضی معلم نمونه بودند که پس از ارزیابی مرحله مدرسه‌ای ۳۸۸ نفر به مرحله ارزیابی شهرستانی راه یافتند که معلمان نمونه منتخب شهرستانی، منطقه‌ای و استانی در حال بررسی هستند که بزودی مشخص واعلام خواهند شد.

عزت خواه با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه برای گرامیداشت هفته معلم در سطح استان پیش بینی شده است گفت: در شهرستان‌های استان نیز برنامه‌های متفاوتی با حضور معاونان مدیرکل، فرمانداران و بخشداران برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با نماینده، ولی فقیه و ائمه جمعه در سطح استان، دیدار با خانواده معلمان شهید، همایش پیاده روی و کوهنوردی، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه‌های نماز جمعه، گفتگوی تلویزیونی و رادیویی، تجلیل از معلمان نمونه استانی وشهرستانی، نشست خبری با خبرنگاران، تجلیل از فرزندان شهید فرهنگی و مسابقه کتابخوانی از کتاب استاد شهید مطهری را بخشی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته بزرگداشت مقام معلم در استان عنوان کرد.

عزت خواه در پایان با بیان اینکه آینده ایران عزیز از امروز آموزش و پرورش آن قابل پیش بینی است از مسئولان استانی و شهرستانی خواست طرح سپاس از معلم را به عنوان وظیفه‌ای همگانی در هفته معلم اجرا نمایند.

در این جلسه اعضاء ستاد بزرگداشت مقام معلم دیدگاه‌ها و نظرات خویش را برای هرچه باشکوه برگزار کردن هفته بزرگداشت مقام معلم بیان کردند و خواستار استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها در این زمینه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار