مدیرکل ارشاد همدان از برگزاری همایش سید جمال الدین اسدآبادی با عنوان «مصلح بیدارگر» و برپایی نخستین نمایشگاه مد و لباس در اسفند ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶ 26 January 2015

به گزارش تسنیم از همدان، فاضل عبادی ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: همایش مصلح بیدارگر در تاریخ ۱۸ اسفند ماه و نخستین نمایشگاه مد و لباس از ۳ تا ۷ اسفند ماه جاری در همدان برگزار می‌شود.

عبادی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۷۷ جلسه شورای فرهنگ عمومی در استان برگزار شده است، بیان کرد: در این جلسات ۱۵۲ دستور جلسه در ۱۵ موضوع از جمله سبک زندگی، فعالیت‌های قرآن، افزایش جمعیت، ازدواج آسان، اصلاح الگوی مصرف، امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی و حجاب و عفاف برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری این جلسات ۴۹۹ مصوبه در پی داشته، ضمن اینکه ۲۰ جلسه شورای گسترش فعالیت‌های قرآنی برگزار شده که این جلسات ۹۵ مصوبه داشت.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: آمارها نشان دهنده افزایش طلاق و کاهش ازدواج در همدان است که باید به سمت ازدواج‌های پایدار و کاهش طلاق گام برداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسنی‌حلم با اشاره به اینکه باید به فکر ازدواج دختران و پسران بی سرپرستی که زیر پوشش مراکز خصوصی هستند و از سوی خیران تربیت و نگهداری می‌شود باشیم تصریح کرد: برای طرح  ازدواج آسان باید با زمان‌بندی به پیش رفت و به گونه‌ای حرکت کرد که آمار افزایش طلاق و کاهش ازدواج در تعادل قرار بگیرد و بعد به سمت معکوس شدن این آمار پیش رویم تا بازخورد مثبت آن را در جامعه احساس کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار