رئیس حوزه هنری کرمانشاه:
رئیس حوزه هنری کرمانشاه از برگزاری اعتکاف دانش آموزی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: ارتقا هنر انقلاب اسلامی در گرو جلب حمایت مسئولین با انعکاس نتایج مثمر ثمر هنر است.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 15 April 2023

 رحمت الله جلیلیان
افشین آزادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص اجرای برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: این هفته همزمان با سالروز شهادت شهید آوینی آغاز شد، دیدار با آیت الله علما نماینده ولی فقیه، جلسه شب شعر در حوزه هنری، دیدار با خانواده شهدا، انتشار پوسترهایی در فضای مجازی و بنرهایی در سطح شهر، برپابی نمایشگاهی در راستای تعزیه که در کتابخانه ها و مدارس با موضوع " حمایت از تولید ملی با تکیه بر شعار سال" برگزار شد از جمله برنامه های مهم هفته هنر انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: در اجرای برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی اقشاری از جمله هنرمندان و عموم مردم را پوشش می دهیم، تخفیف ۵٠ درصدی بهای بلیط سینماها، برنامه ویژه معرفی فعالیت های هنری به ویژه هنرمندان انقلاب اسلامی به مسئولان استان از دیگر برنامه های این هفته بود.
 
رئیس حوزه هنری کرمانشاه ادامه داد: اعتکاف دانش آموزی هم به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد، اردوی افطار تا سحر برای یکی از مدارس تربیتی کرمانشاه هم بعد از هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
 
وی اجرای تئاتر بچه های مسجد، اکران و نقد فیلم را هم از دیگر برنامه های اجرا شده برای دانش آموزان در هفته هنر انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: در سال های گذشته در حوزه تربیت، شناسایی و سازماندهی هنرمندان برنامه ریزی های ویژه ای انجام شد که امسال هم پیگیری می شود.
 
آزادی در خصوص اجرای برنامه جهت ارتقا سطح هنر انقلاب اسلامی، تاکید کرد: بخش زیادی از تقویت هنر انقلاب اسلامی معطوف به تربیت هنرمندانی است که در عرصه های مختلف آن ها را دنبال می کنیم و بخش دوم حمایت از هنرمندانی است که فعالیت هایی با جنبه اجتماعی دارند که ارائه نتایج مفید و مثمر ثمر هنر به مسئولان استان و جلب حمایت آنان، تحول ویژه ای در حوزه هنر انقلاب اسلامی ایجاد می کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار