در روز جهانی قدس این یادگار ارزشمند و ماندگار امام راحل (ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرهنگیان و دانش‌آموزان کهگیلویه وبویراحمدی همگام با سایر مردم فهیم، بصیر، آگاه، تیزهوش، موقعیت شناس و دشمن شناس ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری بانشاط، گسترده و باشکوه داشتند و حماسه‌ای بی نظیر از اتحاد و همبستگی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین خلق کردند.
کد خبر: ۱۱۰۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ 15 April 2023

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاونین، کارکنان اداری و فرهنگیان ودانش آموزان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در یاسوج ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل، جلوه‌ای باشکوه از این یوم الله در حمایت از مردم فلسطین را به نمایش گذاشتند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت خواه در حاشیه این راهپیمایی در جمع خبرنگاران گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه‌ای انقلابی، اسلامی و ایمانی هر مسلمان است که امروز دانش‌آموزان و فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمدی با حضور گسترده خویش در راهپیمایی این روز جلوه‌های باشکوهی از اتحاد وهمبستگی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خلق کردند.
عزت خواه با بیان اینکه حمایت از مظلوم و مقابله با ظالمان و جباران روزگار یک درس بزرگ است که دانش آموزان ما باید آنرا فرابگیرند بیان کرد: روز قدس، به فرموده امام راحل (ره) یک روز جهانی است و فقط اختصاص به قدس ندارد و در واقع روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
وی بیان کرد: ما با حضور خود در این راهپیمایی تاریخی علاوه بر حمایت از مردم مظلوم وبی دفاع فلسطین انزجار خود را از تجاوزگران رژیم غاصب صهیونیستی که همواره مورد حمایت استکبار جهانی آمریکاست، اعلام می‌داریم و به سخن معمار کبیر انقلاب اسلامی اطمینان داریم که اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از احساس مسئولیت، وظیفه شناسی فرهنگیان و دانش آموزان بصیر و انقلابی استان در راهپیمایی باشکوه و عزت آفرین روز جهانی قدس تقدیر وتشکر کرد.
گفتنی است:گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان‌ها ومناطق کهگیلویه وبویراحمد حاکی از حضور بانشاط و پرشور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز جهانی قدس بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار