فرماندار رضوانشهر:
فرماندار رضوانشهر گفت: امام راحل در تعیین روز قدس از معنویت شب قدر استفاده کردند و هدف امام راحل بیداری جهانی است.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ 07 April 2023

هدف امام راحل از تعیین روز قدس بیداری جهانی بودهدف امام راحل از تعیین روز قدس بیداری جهانی بودهدف امام راحل از تعیین روز قدس بیداری جهانی بودهدف امام راحل از تعیین روز قدس بیداری جهانی بودهدف امام راحل از تعیین روز قدس بیداری جهانی بود

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان از رضوانشهر، روز پنجشنبه هفدهم فروردین مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس این شهرستان گفت: اعلام روز جهانی قدس از سوی امام و تاکید بی‌شمار مقام معظم رهبری بر بزرگداشت این روز دست‌آوردهای بی‌شماری را برای مردم مظلوم فلسطین و منطقه و زنده نگه‌داشتن آرمان قدس داشته است که از آن‌ جمله می‌توان به جلوگیری از عدم فراموشی مسئله قدس و مظلومیت مردم فلسطین در افکار جهانیان اشاره نمود.

وی افزود: روز قدس، یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

فرماندار رضوانشهر تصریح کرد: انتفاضه، واژه ای انقلابی و نماد یک فرهنگ شهادت طلبانه است که در سرفصل قاموس حماسی جهان نقش بسته است. نهال انقلاب انتفاضه، اکنون به درخت تنومندی بدل گشته که هرگز نیرنگ صهیونیست ها و توطئه های مشترک غرب و دنیای استکبار خللی در ایستادگی آن ایجاد نخواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه روز قدس، نمایش اقتدار و عظمت است، گفت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، این یادگار پر ارج امام راحل، امت اسلامی، با قلوبی سرشار از عطر روح بخش بهار قرآنی و فیوضات ضیافت حق با حضور پرشور خویش اقتدار و عظمت مسلمانان را به همه جهانیان نمایش می دهند.

وی افزود: امام راحل در تعیین روز قدس از معنویت شب قدر استفاده کردند و هدف امام راحل بیداری جهانی است، که امروز همه ما شاهد آن هستیم، لذا وظیفه همه ما است که این روز را گرامی بداریم.

صفوی تاکید کرد: روز قدس ۱۴۰۲ از سرنوشت ساز ترین صحنه‌های حمایت از آرمان قدس و نمایش اتحاد و اتفاق جوامع و ملل حق طلب و آزاده جهان به ویژه ملت‌های مسلمان از فلسطین قهرمان محسوب می شود.

فرماندار رضوانشهر خاطر نشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حاج قاسم چهره بین‌المللی مقاومت است و در مسیر آزادی قبله نخست مسلمین و دفاع از مظلومان آغازگری راه و مکتبی شد که حتی پس از شهادت و ترور ناجوانمردانه ایشان مسیرش همچنان در جبهه مقاومت ادامه دارد و بحق او را شهید قدس نامیده‌اند.

سید نادر صفوی میرمحله با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در رضوانشهر روز جمعه 25 فروردین ساعت 11 از جلوی سپاه ناحیه رضوانشهر برگزار می گردد، عنوان داشت: به یاری خداوند متعال روز جهانی قدس امسال، زلزله ویرانگر دیگری بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد خواهد ساخت.

فرماندار رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن شب های لیالی قدر و ایام سوگواری شهادت امام علی(ع) گفت: شب های قدر از والاترین و پربرکت ترین شب های سال است، لذا همه مدیران شهرستانی در برنامه های شب های قدر و محافل انس با قرآن حضور فعال داشته باشند.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد فومنی امام جمعه شهرستان رضوانشهر نیز در این جلسه با تبریک میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)، بیاناتی در خصوص شخصیت امام حسن مجتبی(ع) ارائه نمودند و با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: روز قدس نماد حمایت اسلام ناب از مظلومان جهان است، امسال به یاری خداوند متعال مردم آگاه و مومن و روزه دار شهرستان در راهپیمایی روز قدس در حمایت از انتفاضه ملت فلسطین و محكوم كردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل حضوری پرشور خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین یگانه امام جمعه بخش پره سر نیز با تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی ره که فرمودند؛ اگر مسلمین مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می‌ریختند او را سیل می‌برد، گفت: این یعنی اگر همه مسلمانان ید واحده بشوند می توانند نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند و راهپیمایی روز قدس یک رزمایش ویژه برای خنثی سازی توطئه های پیش روی دشمن و نشانگر افزایش دیانت مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار