نماینده مازندران در نخستین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی نوجوانان کشور از راهیابی به دیدار فینال باز ماند و دو نماینده استان اصفهان فینالیست شدند.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 11 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان ساری، هندبالیست‌های تیم رستوران حاج‌حسن ساری که به عنوان نماینده مازندران در نخستین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی نوجوانان کشور حضور دارد از راهیابی به فینال بازماند.
نخستین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی نوجوانان کشور از روز گذشته در سواحل فرح‌آباد ساری آغاز شد که امروز با برگزاری دو دیدار مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های مرحله نهایی مشخص شدند.
در دیدار نخست تیم‌های رستوران حاج‌حسن مازندران و هیئت هندبال اصفهان با هم دیدار کردند که در نهایت نماینده اصفهان با شکست دو بر یک میزبان در ضربات پنالتی راهی دیدار نهایی شد.
بی‌سان دولت‌آباد اصفهان هم در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه دو بر یک پس از ضربات پنالتی از سد هیئت هندبال بوشهر گذشت.
امشب نیز دیدار رده‌بندی بین دو تیم مازندران و بوشهر برگزار می‌شود و پس از آن هم هیئت هندبال اصفهان و بی‌سان دولت‌آباد مقابل دیگر هم‌استانی خود هیئت هندبال اصفهان صف‌آرایی می‌کند تا تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.
نخستین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی نوجوانان کشور از صبح روز گذشته در سواحل فرح‌آباد ساری پیگیری شد که در آن تیم‌های تیم‌های بی‌سان دولت‌آباد اصفهان، هیئت هندبال بوشهر، رستوران حاج‌حسن مازندران و هیئت هندبال اصفهان با گرامی‌داشت نام و یاد جان‌باختگان منا به دیدار یکدیگر رفتند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار