نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سیاست حبس زدایی باید بیش از پیش مورد توجه جدی مسئولان ذیربط قرار گیرد تا میزان جمعیت زندانهای کشور روند نزولی به خود بگیرد.
کد خبر: ۱۰۹۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴ 27 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در نشست رئیس قوه قضاییه با نمایندگان اقشار مختلف مردم استان مرکزی در استانداری افزود: دستگاه قضا باید با اتخاذ تدابیر مناسب و راهکارهای اصولی و منطقی تمام تلاش خود را برای حبس زدایی به کار گیرد.
وی ادامه داد: زندان باید به عنوان آخرین راه در نظر گرفته شود و در صورت امکان از راهکارهای مناسب دیگر برای جایگزینی مجازات زندان استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: در تدوین برنامه هفتم بسیاری از نقطه ضعف ها و چالش ها آسیب ها و تهدیدها مورد توجه قرار خواهد گرفت و راهکارهای خردمندانه برای جلوگیری از ضعف ها مورد توجه جدی قرار می گیرد.
آیت الله دری نجف‌آبادی هماهنگی و تعامل قوای سه گانه را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: در صورت تداوم این شرایط می توان گامهای بلند تری در جهت توسعه همه جانبه کشور برداشت.
وی بیان کرد: مردم ولایتمدار و مومن ایران اسلامی همواره قدردان نعمت انقلاب اسلامی بوده اند و در هر شرایطی پشتیبانی خود از نظام و رهبری را به جهانیان نشان داده اند و حیف است با وجود ملت صبور و با اراده نتوانیم بر مشکلات پیروز شویم.
امام جمعه اراک اضافه کرد: با همت‌های بلند، برنامه‌ریزی‌های کارشناسانه، بکارگیری نیروهای کارآمد و دلسوز و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشمند داخلی می‌توان بر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم قائق آمد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی حماسه آفرینی مردم نقاط مختلف کشور در ۲۲ بهمن را برگ زرین دیگری بر تاریخ این مرز و بوم عنوان کرد و افزود: مسئولان وظیفه دارند به پاس قدرددانی از حضور حماسی مردم در این آیین، کار و تلاش شبانه روزی را سرلوحه امور خود قرار دهند.
وی با تاکید بر اینکه اولویت در هزینه‌کردها و مسائل دیگر باید مد نظر قرار گیرد، ادامه داد: امیدواریم برخی از مسائل مردم از جمله آلودگی هوا که مسئله‌ای جدی است پیگیری شود همچنین مسئله موقوفات که مقداری برای مردم مشکل ساز شده باید پیگیری شود و باید در این زمینه تدبیر لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار