مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ازصدور مجوز نظام مدیریت امنیت اطلاعات (نما) در حوزه خدمات عملیاتی افتا به دو شرکت «ایده پردازان آینده پاسارگاد» و «رسا ارتباطات صفه» خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶ 25 February 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در حاشیه مراسم اهدای گواهی نامه افتا به این شرکتها اظهار کرد: با توجه به توسعه روزافزون محصولات و خدمات حوزه فضای تبادل اطلاعات و استفاده از  آنها در زیرسـاختهـای حیـاتی، حساس و مهم کشور ، نیاز  به بکارگیری خدمات و  محصولات دارای مجوز و امن را در حوزه فناوری اطلاعات امری مهم و ضروری دانست .

اسماعیل اعزی تصریح کرد: با توجه به تمایل دستگاه‌های اجرایی در استفاده از خدمات و محصولات بومی شرکت‌های دارای مجوز افتا در حوزه‌های امن سازی و مقاوم سازی سامانه ها، امیدواریم با افزایش اطلاع رسانی ها و همچنین تسریع در روند صدور مجوز ها، شاهد افزایش ضریب امنیت سامانه های سازمانها و ارگان های دولتی در کشور باشیم.

وی در خصوص نحوه ثبت نام متقاضیان خاطر نشان کرد: شرکت های متقاضی فعالیت در هر یک از حوزه های خدماتی افتا می توانند با مطالعه آیین  نامه مربوطه، حوزه خدمات افتا مورد نظر خود را جهت اخذ پروانه انتخاب و در وب سایت اداره­کل نما در سازمان فناوری اطلاعات به نشانی sec.ito.gov.ir درخواست خود را ثبت نمایند.

گفتنی است در پایان مجوز نظام مدیریت امنیت اطلاعات (نما) به شرکت های «ایده پردازان آینده پاسارگاد» و «رسا ارتباطات صفه» اعطا شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار