مدیر کل راهداری استان:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از احداث و روکش آسفالن ۴٠٠ کیلومتر راه روستایی در استان خبر داد و گفت: راه ۴٠٠ روستای بالای ٢٠ خانوار در اولویت قرار دارد.،
کد خبر: ۱۰۹۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 24 February 2023

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص بازسازی راه های روستایی استان اظهار کرد:
حداقل ۵ برابر اعتبارات موجود در زمینه راه های روستایی فعالیت کردیم، این اقدامات در راستای ساخت راه ها و روکش بوده است.

وی در ادامه افزود: امسال حدود ۴٠٠ کیلومتر روکش آسفالت و ساخت راه های روستایی انجام شد که در کل کشور بی نظیر بوده و رتبه نخست را در این زمینه به خود اختصاص دادیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه در خصوص استاندارد این راه ها، ادامه داد: تمام راه هایی که احداث می شوند بر اساس استاندارد است و زیر سازی، روسازی، مبلمان، چیدمان و تابلوهای امنیتی، ایمنی برای آن ها در نظر گرفته می شود.

وی وظیفه دولت را ساخت راه روستاهای بالای ٢٠ خانوار اعلام کرد و گفت: اکنون بیش از ١ هزار راه روستایی در استان باقیمانده که ۴٠٠ راه (روستاهای بالای ٢٠ خانوار) در فاز اول اولویت دارند.

وی با بیان اینکه این راه ها مدام در حال ساخت بوده و آمارشان تغییر می کند، تصریح کرد: در مجموع در سال جاری حدود ١ هزار و ١٠٠ میلیارد تومان برای راه های روستایی اعتبار صرف شد.

کرمی تاکید کرد: اعتبارات راه های اصلی و شریانی از محل اعتبارات ملی و اعتبار ساخت راه های روستایی و فرعی استانی بوده و از محل شورای برنامه ریزی شهرستان ها و استان ها تامین می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار