رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی؛
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : فتنه، آشوب، تهدید، تحریم و ترور آمریکایی ها و حامیانش به جایی نرسیده و عشق متقابل مردم و رهبری این انقلاب و نظام را بیمه کرده است ، در اغتشاشات اخیر عدم همراهی توده مردم با آشوب گران، دلسوزی و درایت رهبری ماجرای فتنه را حل کرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ 11 February 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حمیدرضا حاجی بابایی بیان داشت : مردم ایران برگ برنده اصلی انقلاب هستند و با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ستون خیمه تحریم ها و ایران ستیزی آمریکا را شکسته اند.

وی گفت : آمریکا و اروپا به خوبی قدرت نظامی و امنیتی ایران را می شناسند و به درستی می دانند که تاب مقابله نظامی با ایران را ندارند و از راه فتنه، آشوب، تحریم و تهدید به میدان مبارزه با انقلاب اسلامی آمده اند.

حاجی بابایی مطرح کرد : هرچند مردم نسبت به وجود مشکلات عدیده جامعه معترض و نسبت به رفع آنها مطالبه گر هستند و سختی و فشار اقتصادی و عملکرد نامطلوب برخی مسوولان را تحمل می کنند، اما با این وجود هیچگاه از آرمان و اهداف والای انقلاب و نظام عقب نشینی نکرده اند.

وی افزود : مردم ایران با پیروی از رهنمون های روشنگرانه رهبر انقلاب در برابر دشمنی ها ایستاده و مقام معظم رهبری هم با پشتوانه همین مردم در برابر فشارهای داخلی و خارجی کشور را مدبرانه مدیریت کرده است.

حاجی بابایی اظهار داشت : آمریکایی ها هیچ مزیت و برتری بر ملت ایران ندارند و استقامت مردم در برابر خوی استعمارگری موجب عصبانیت و خشم آنها و هم‌پیمانانش شده است.

 آمریکا در ظاهر به اسم حمایت از مردم ایران اما با تحریم نیازهای مهم مردم به ویژه اقلام دارویی، ملت ما را در فشار و تنگنا قرار داده است تا شاید با این دستاویز مردم را از آرمان و اهداف والای انقلاب و نظام دور کند، اما این رفتارهای خصمانه و بدور از انسانیت و شکست خورده آنان نیز خللی در اراده مردم ایران وارد نمی آوردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار