استاندار گیلان در آئین بهره برداری از یک کارخانه تولیدی در رضوانشهر؛
کد خبر: ۱۰۹۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲ 05 February 2023

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت از ایجاد صنایع در مناطق کمتربرخوردار، بومی سازی صنعت و اشتغالزایی برای جوانان حمایت می‌کند،گفت: در دولت سیزدهم هیچ بن بست و راه بسته‌ای وجود ندارد و واژه‌های نمی‌دانم و نمی‌توانم در این دولت بی‌معناست، ما به سمت پیشرفت و توسعه حرکت می‌کنیم و باکمک هم به مقصد خواهیم رسید.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (یکشنبه) در آیین افتتاح یک کارخانه تولیدی از پروژه‌های دهه فجر شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: برنامه راهبردی دولت سیزدهم افزایش اشتغال، تولید و توجه به نهضت ملی مسکن است و تلاش دارد در این مسیر گام های محکم و اساسی بردارد و کوتاهی افراد در این مسیر قابل بخشش نیست.

نماینده عالی دولت در گیلان در مورد فعال کردن واحدهای نیمه فعال استان نیز گفت: امسال حدود 149 واحد صنعتی و معدنی و 100 واحد گردشگری و کشاورزی در گیلان فعال شد و بدنبال آن هستیم واحدهایی که تا 40 درصد فعال هستند با پرداخت تسهیلات توان این واحدها را به 80 درصد افزایش دهیم.

دکتر عباسی در ادامه وحدت بین تسنن و تشیع منطقه را ستودنی دانست و گفت: در این منطقه ما دین و اعتقادات و باورهای مشترکی داریم و در کنار هم عزتمندانه و باشرف زندگی می کنیم .

استاندار گیلان در ادامه افتتاح پروژه های دهه فجر با همسر شهید شاهگدای الماسی که مادر شهیدان علی و شفاعت الماسی از شهدای ترور در شهرستان رضوانشهر نیز است، دیدار کرد و خانواده شهدا را چشم و چراغ انقلاب اسلامی و شهدا را چراغ روشنایی و هدایت بخش جامعه عنوان کرد که باید از آنها درس سعادت و زندگی گرفت.

در ابتدای آیین افتتاح این طرح فرماندار رضوانشهر ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و خیرمقدم خدمت استاندار گیلان و هیئت همراه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دولت مردمی در این شهرستان گفت:در دهه فجر امسال تعداد 41 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر بیش از 780 میلیارد ریال ) با اشتغالزایی 343 نفر به صورت مستقیم مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت، که با همت و تلاش کارگزاران دولت مردمی در این شهرستان انجام شده است .

فرماندار رضوانشهر اضافه کرد: این پروژه ها شامل 222 طرح اشتغالزایی ، فرهنگی و آموزشی ، در حوزه برق ، عمران شهری ، 23 واحد مسکن ، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آبرسانی ، در حوزه فناوری و ارتباطات ، مرکز خدمات جامع سلامت و 2 خانه بهداشت روستایی ، در حوزه بهسازی ، آسفالت و روکش آسفالت راه های روستایی و ، در حوزه آسفالت بافت روستایی و در حوزه کشاورزی و زمین ورزشی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار