معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: جشنواره ملی حرکت زمینه مناسبی برای رقابت سازنده میان انجمن‌های علمی دانشجویی سراسر کشور است.
کد خبر: ۱۰۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 10 October 2015
علی یوسفی در مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره ملی حرکت و نخستین جشنواره فناوری بین‌المللی در دانشگاه فردوسی اظهار کرد: این جشنواره نه تنها فرصتی برای نمایش خلاقیت‌‌ها و توانمندی‌‌های دانشجویان فعال در عرصه فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب می‌شود بلکه می‌تواند زمینه مناسبی برای رقابت سازنده میان انجمن‌های علمی دانشجویی سراسر کشور باشد.

وی برگزاری جشنواره ملی حرکت و نخستین جشنواره فناوری بین‌المللی را با کمک و محور انجمن‌های علمی دانشگاه فردوسی دانست و تصریح کرد: در کنار سه بخش اصلی این جشنواره از جمله انجمن‌های علمی دانشجویی، شرکت‌های دانش بنیان و فن بازار، کارگاه‌های آموزشی برای ارتقای مهارت و کارآفرینی دانشجویان نیز برنامه‌ریزی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی به برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای دانشجویان در زمینه‌های علمی، فناوری و شرکت‌های دانش بنیان که از دیگر برنامه‌های جانبی این جشنواره است، اشاره کرد و گفت: این جشنواره با محوریت شورای دبیران انجمن‌های علمی راه‌‌اندازی شده است و تلاش شده تا مسئولان کمترین مداخله را در برگزاری این جشنواره داشته باشند.

یوسفی با ابراز خرسندی از بین‌المللی شدن این جشنواره پس از هفت سال تاکید کرد: امسال از نمایندگان کشورهای مختلف برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آمد که کشورهایی از جمله آلمان، فرانسه، چین، کره جنوبی، افغانستان و عراق در بخش بین‌الملل این جشنواره غرفه دارند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار