سخنی با فرماندهی نیروی انتظامی مازندران؛
در این راستا عده ای از این اراذل پا را فراتر گذاشته و در کنار استفاده از سلا ح های سرد در درگیری ها با استفاده از سلاح های گرم موجب ترس و وحشت مردم می شوند.ضمن اینکه با انتشار عکس های خود در فضاهای مجازی که با سلا ح های گرم ...
کد خبر: ۱۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ 06 March 2015
تابناک مازندران:هنوز چند مدتی از انتصاب سردار جعفری نسب به سمت فرماندهی نیروی انتظامی استان نگذشته  بود که وی در مصاحبه ای عنوان داشت:اراذل و اوباش مازندران تنها سه راه در پیش دارند.یا دست از کارهایشان بردارند.یا اینکه استان مازندران را ترک کنند  و یا اینکه سروکارشان با برخورد قاطع نیروی انتظامی مازندران است.
البته جعفری نسب برای عملی کردن سخنان خود در عملیات هایی در نقاط مختلف استان مازندران و مخصوصا شهرهای نکا،بهشهر و ساری در پاکسازی مناطق آلوده و پرخطر نشان داد که در پی محقق کردن وعده های خود هست. اما علیرغم تمام تلاش های صورت گرفته باید گفت متاسفانه هنوز برخی از اراذل و اوباش معروف بعضی از شهرهای مازندران به کارهای شرورانه خود بدون هیچ واهمه ای ادامه می دهند .
در این راستا عده ای از این اراذل پا را فراتر گذاشته و در کنار استفاده از سلا ح های سرد در درگیری ها با استفاده از سلاح های گرم موجب ترس و وحشت مردم می شوند.ضمن اینکه با انتشار عکس های خود در فضاهای مجازی که با سلا ح های گرم غیرقانونی گرفته اند اینطور به نظر می رسد که واهمه ای از چیزی ندارند.
هر چند پیش از این درگیری هایی از این اراذل و اوباش با سلاح های گرم شنیده شده بود اما به تازگی یکی از اراذل اوباش معروف در نزدیکی زندان آمل یکی دیگر از اراذل اوباش راهدف تیر قرار داد و متواری شد.
به هر ترتیب انتظار از فرماندهی انتظامی استان می رود با تداوم طرح های قبلی این بار برخورد با اراذل اوباش معروف استان را دستور نیروهای تحت فرماندهی خود قرار دهد تا حداقل وعده های اولیه سردار جعفری نسب در ورود به استان مازندران رنگ عملی تری به خود بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار