مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه با اشاره به تعدیل قیمت خودرو پس از عرضه آن در بورس گفت: استان کرمانشاه در زمینه خرید و فروش خودرو در بورس رتبه نهم را کسب کرد.
کد خبر: ۱۰۸۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ 16 January 2023

محمد بهمن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص شرایط فروش خودرو در بورس منطقه ای  اظهار کرد: فروش خودرو در بورس مانند سایر کالاهای عرضه شده مربوط به شرکت بورس کالا است که در استان ها نمایندگی ندارد.

وی افزود: با توجه به نبود شرکت بورس کالا در استان ها، کارگزاریها اقدام به خرید و فروش خودرو می کنند به این ترتیب کارگزاریها نسبت به انجام امور صدور بورس کالا و خرید و فروش آن اقدام کنند.

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه در خصوص نحوه خرید خودرو در بورس، تصریح کرد: افراد به یکی از کارگزاریها و یا سایت های آن ها مراجعه می کنند و کد بورس کالا دریافت می کنند، متقاضیان باید توجه داشته باشند این کد نسبت به کد سهامداری و اوراق بهادار متفاوت است.

وی گفت: بعد از دریافت کد بورس کالا نسبت به ثبت سفارش با توجه به خودرو عرضه شده اقدام می کنند همچنین می توانند قیمت مشخصی را تعیین کنند (که اگر معامله شد با آن قیمت خرید کنند) ، یا قیمت را باز بگذارند.

بهمن تاکید کرد: استان کرمانشاه از نظر تعداد خودروهایی که مردم از طریق این بازار خرید و فروش کردند رتبه ٩ را در سطح کشور داراست.

وی یادآور شد: فقط کارخانه های تولید کننده و یا شرکت های عرضه کننده خودرو می توانند خودرو را به مردم و سهامداران عرضه کنند و خوشبختانه این مورد یکی از بازارهای خوب است و منجر به کاهش قیمت خودرو شده است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار