رئیس پلیس هرمزگان خبر داد
تابناک هرمزگان// رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از پلمب ۱۲ طلافروشی به دلیل نداشتن پروانه کسب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ 08 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//سرهنگ مهدی بشارتی اظهار کرد: پلمب این طلافروشی‌ها در راستای طرح ضربتی مقابله با سرقت در صنوف طلا و جواهرات انجام شد.

وی توضیح داد: با توجه به افزایش قیمت طلاجات و نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حضور سارقان غیر بومی به استان و احتمال وقوع یا افزایش سرقت از صنوف طلافروشی‌ها در سطح استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

به گفته سرهنگ بشارتی: کارشناسان پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان با هدف پیشگیری از وقوع سرقت در صنوف به‌ویژه صنف طلا فروشان با تلاش همه‌جانبه، طرح ضربتی مقابله با سرقت را در صنوف فروشندگان طلا و جواهرات با راه‌اندازی گشت های تلفیقی با حضور نماینده اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه به مدت ۷۲ ساعت اجرا کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان اضافه کرد: در اجرای این طرح از ۱۱۸ طلافروشی به صورت میدانی بازدید شد که ضمن صدور ۲۵ اخطاریه پلمب ماده ۲۸ به علت نداشتن حفاظت فیزیکی و شیشه ضدگلوله، ۱۲ طلا فروشی نیز به علت نداشتن پروانه کسب پلمب و تا رفع معایب و نواقص از فعالیت آنها جلوگیری شد.

سرهنگ بشارتی همچنین با اشاره به صدور هشت اخطاریه پلمب ماده ۲۷ قانون نظام صنفی به علت نداشتن پروانه کسب، خاطرنشان کرد: در این طرح از ۱۶ واحد صنفی برای نصب شیشه ضد گلوله تعهدات لازم گرفته شد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار